Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
Hej hej!
Låter som att ni haft en riktigt fin påsk. Jo, förrutom M då som legat sjuk! Hoppas han kryar på sig snart!
Vi åkte till Skummeslöv och tog det lugnt. Lapade sol. fiskade i lagan och promenerade på stranden. Vi åkte hem på söndagskvällen och igår höll vi på med markarbete. Vi fick ju ett lass jord för en vecka sedan som vi kört och krattat ut. Efter att jorden torkat några dar visade den sig vara full av stenar! Inte kul att så gräs på det, speciellt när vi beställt matjord! Maken ringde ett argt samtal och så på skärtorsdagen kom ett lass med redig fin matjord. Maken och jag körde ut jord och krattade större delen av tomten igår. Enligt maken körde vi ut nästan 10 TON jord!! Låter helt otroligt, men det kan ju stämma. Det var ju ett stort lass med jord från ett helt lastbilsflak! Jag kommer ha värstingmuskler i slutet av sommaren, haha!
Kul iaf. att se det växa fram... så nu ska vi köra ut det sista och låna en vält och platta till jorden. Fylla igen hålorna som kommer och sedan... sedan är det äntligen dax att så gräs. Börjar känna oss stressade då vi måste börja måla huset snart innan sommaren. Det är bäst väder på våren, innan daggen kommer...
Nog tjatat om mig och mitt hus!
Hoppas allt är bra med er töser iaf. Det ska bli så trevligt att träffas på söndag!
Jag fick ett jättevackert kort på posten idag Tack snälla!
Har lite svårt att se vad det står för namn, men jag tror att det är från Ab. Stämmer det?
Japp visst stämmer det. Min tydliga handstil Hur är det med M?
Vi har varit på Accessakuten. Aggressivt virus, men borde gå över inom kort. Han får i sig vätska men ingen mat. Bra bantningskur... Jag har aldrig sett honom så dålig innan!
Det kanske är paybacktime... För ett år sedan kunde jag ju inte röra mig.
Stackarn. läskigt med virus. klappa på honom lite extra från oss
Heluu
Stackars Mr Linum. Inget kul med feber.
Det var en skön påsk i Lysekil. Mycket slappande och själsro. Sönt värre...
Morsning!
Har reda sagt det, men jag säger det igen, hihi!
*~*~*Grattis Linum!!!*~*~*
Hoppas Herr Linum är bättre idag. De där elaka virusarna är stentufffa, men när det börjar gå över brukar man piggna till liv fort!
Hurra för lilla Linum
Vi ropa allihopa
O önskar henne lycka
Ja leve hon så säll
Hur vi på jorden leta
Det finns ej skall ni veta
En sådan liten Linum
Så god och glad och säll
I alla tonarter sjunger vi familjen A:s födelsedagssång
Godmorgon
Hipp hipp hurra för Linum idag!!!
*Tar ton bortanför berget*