• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Linum

*skickar ett par påskpussar till Lerum*

• Nibla

Lerum? Jag skriver från Blåkulla!

• Linum

Jamen, var är du då? Jag har ju varit här en bra stund. *vänder mig om och inspekterar alla andra häxor och upptäcker Nibla borta vid gymmet*

Glad påsk, gumman

• Ab fab

tjingelin snyggingar. värmer upp kvasten- nimbus 2000. vi syns däruppe i kväll.
    *snor en puss u farten*

• Frujj

GLAD PÅSK!
    Önskar påskhäxan på Hising Island.. *swiiiischar över älven och ger er ett påskägg fyllt med gottigottgott*

• Ab fab

hej snyggingar. Vilken helg! Vi hade en undebrar dag igår med äggpickning o krovgrillning i solen. Hur skönt som helst. Solstol o vin. Me likie, tom svärmor är lätt att klara av

• Linum

Hej på er!

Jobbar hemma idag med. M har haft nästan 40 graders feber sedan i fredags kväll, så det blir ett besök hos Vårdcentralen senare. Undrar om man kan VAMma?

Annars underbar påsk. Har rensat sly i skogen, byggt fågelholkar och ätit god mat. Klart tråkigt när inte maken kan gå ur sängen, men tur att vi var hemma hos mor och far. Missarna har sprungit omkring och lekt hela helgen och ligger helt utslagna i sängen.

• Nibla

God morgon!
    Har också haft en skön helg. Stack till torpet i fredags, det var underbart väder så jag och N lämnade bort L och gick och la oss på en filt i solen och somnade som stockar!
    På påskaftons kväll badade vi tunna efter att ha ätit en god påskbuffé.

Igår var det trädgårdsfix. Planterade fönsterlådor och andra krukor. Blev nöjd med resultatet, även om det mest var penséer. Blir roligare sen när man kan plantera pelargoner och andra blommor som inte tål frost.

Idag är det sångstund, ska snart packa in lillan i vagnen. Det blir en promenad dit.

• Ab fab

Stackars M. Hoppas han kryar på sig

• Carma07

Hej

Linum: Trist för maken att ligga sjuk. Hoppas han kryar på sig.

Vi har haft en bra påskhelg. Makens syster med familj kom ner och hälsade på oss. Extra kul att det blev så fint väder eftersom de fortfarande har lite snö hemma. Det blev bla en tur till badhuset och en tur till Slottskogen. Annars var det lungt och skönt här hemma med god mat och påskgodis.

Idag har jag varit på promenad för att få lilltjejen att sova i vagnen istället och senare idag blir det sångstund. I veckan ska vi försöka få gjort lite trädgårdsarbete också och hoppas det kommer vara fint väder till helgen så vi kommer någon vart.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!