Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
Baut- turvåg... bra uttryck. Skall vi köpa en Triss i morgon?
Åh, vilken härlig kväll! Vi har ätit middag på balkongen - kycklingsallad med buffelmozzarella.
Jag jobbar hemifrån imorgon, så jag kommer till Dahls.
Hej
Det var för bra för att vara sant. Killen som skulle komma idag för att hyra nu dök aldrig upp. Han ringde kl 19 och sa att han blev lite sen, ok sa jag. Men kl 20.30 och inget svar i telefon så åkte vi hem.
Lagom grinig är jag
Limu.
Kul att du hänger med
Godmorgon
Bauti: Trist med killen. Hoppas han har en bra förklaring och inte bara har struntat i det.
Idag är det en lång "att-göra" lista. Normalt brukar jag tycka det är helt ok, men har ingen lust alls idag. Efter lunch piffar vi upp dagen med en sångstund.
Och nu har jag en missnöjd dotter. Hon gillar verkligen inte att vara i detta rummet.
Usch och fy... idag är jag bara allmännt irriterad och det är så jobbigt! Kan man få PMS när mensen nästan är över??!?! Är jättetrött, det ringer personer både internt och externt och är onödigt otrevliga, jag känner mig så tung i huvudet, mina nya jeans är obekväma och bara blä...
Idag vill jag bara krypa ner och gömma mig under ett varmt och fluffigt täcke och inte titta ut förrän om några dar! *längtar hem*
bauti: Va tråkigt med den där killen. Hoppas att det löser sig ändå!
Tez: Då är vi två. Känner mig också bara allmänt irriterad. Hoppas jag inte behöver prata med någon än iaf, är rädd för att jag kommer att morra ut orden. Funderar också på om det är PMS som är på gång eller bara sömnbrist. Jag har ju fördelen dock att jag kan gömma mig inomhus.
Ni som pysslar: Har ni använt Takkitejp? Vad är det?? Eller snarare, vad är det för skillnad på det och "vanlig" dubbelhäftande tejp?? Förutom priset då....
Godmorgon
Lugnt och skönt vaknande idag. Idag har jag massor att göra som inte blev gjort igår. Har en grinig tjej även idag men ska snart "söva" henne i vagnen och hoppas på att hon sover lika bra som igår.
Frujj: Har aldrig hört talas om Takkitejp. Men å andra sidan har jag inte köpt tejp på länge utan haft fördelen att få tag på via jobbet.
Hej
Tråkigt väder. Men det skall ju bli kanon över påsk.
Tack för lunchsällskapet i går. Så mysigt att bara ses.
Skall pressentera min ritning till kunden idag (ritat två badrum). Hoppas hon gillar förslaget.