• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Ab fab

usch så sorgligt Tezz. Växel/receptionstanterna här är så trevliga. Det känns ju som man känner er alla

• Carma07

God förmiddag

Här var det tyst idag. Jag har fått lilltjejen att somna i vagnen och jag passar på att påta på här hemma lite granna. Snart kommer mina föräldrar på besök. Ja, inte till mig då utan lilltjejen.

Tezz: Vi kan väl se vad vi kan göra när jag börjar rensa lite bland stämplarna. Vi kan säkert göra något roligt byte med varandra eller nått med de stämplarna som du är intresserad av. Men några tänkte jag sälja så jag lär mig hur det funkar.

• Frujj

Hej
    Usch jag mår dåligt av alla dessa varsel. Hur sjutton kommer världen se ut om det inte vänder snart??
    Folk måste ju ha jobb om allt ska rulla.
    Jag får ont i magen.

Vad knas det ser ut när jag skrivit HAHA efter mitt inlägg om mitt tradera-budande i inlägget en bit upp. Jag menars förstås inte att jag HAHA-ar elakt åt att jag råkade trissade upp priset. Bla bla bla

Varmt o gött ute idag!
    Har varit och vaccinerat lillebror, han fick andra omgången av det nya vaccinet så nu är man 750 kr fattigare. Och förhoppningsvis en friskare son.

• Bauti

Hej

Har sålt min Ikea matta PS för 1500:- idag.
    Skönt med klirr i kassan

• Nibla

Morning!

Idag ska här tränas sen ska jag ha mammagänget på fika. Hoppas att det går att sitta ute på altanen i det vackra vädret. Förra veckan hade vi fika hos en mamma som bor i lägenhet utan balkong eller uteplats så jag fick lite dåligt samvete för att jag satt inne på eftermiddagen när det var så fint väder. Så jag och en annan mamma tackade för oss och gick hem och satte oss på vår altan i solen istället....hehe!

• Linum

Här jobbas det hemma! Eller ja... jag ska diska, sova, försöka kurera mitt förfärliga nackspärr och prata med missarna...

Jag var och besökte min kompis i måndags. Hon är helt förstörd... Hon har alltid haft en väldigt nära relation till sin mamma och hela hennes värld rasade när hon gick bort. Fullt förståeligt! Livet är bra orättvist ibland. Nu är hon mest förbannad och tyckte att mamman kanske kunde ha väntat 6 månader så att hon i alla fall fick uppleva bröllopet som de alla ser fram emot så mycket...

• Carma07

God morgon! (eller förmiddag rättare sagt. )

Idag blir det promenad med mammagänget och kanske fika. Vi får se hur det blir. Har lite att fixa med innan helgen men altanen och trädgården hägrar här också.

Bauti: Snacka om klirr i din kassa. Vad skönt att få saker och bli av med dem. Sålde du den på nätet eller hur gjorde du?

Frujj: Det som man blir mest irriterad över vad gäller varslen är att det tydligen finns pengar eftersom ledningen kan få ut hiskeliga stora arvoden. Håller med vad en snubbe sa på Tv, det är bättre de varslar ledningen istället för arbetarna. Klarar ni er från varslen?

• Frujj

Nibla: Härligt att sitta på altanen. Det är dessutom redan ganska "varmt" ute. Gick till dagis med W förut och här behövdes varken vantar eller knappt jacka :)

Linum: Usch vad tragiskt. Krama din vän en extra gång. (det har du säkert redan gjort men ändå)

Urk idag är jag riktigt sur på en sak. Ordförande i våran samfällighet har tagit sig friheten att på egen hand skriva under ett avtal med ett parkeringsbolag som sträcker sig fram till 2012 utan att vänta in vad som sas och röstades fram på det utlovade mötet som ska hållas med oss medlemmar "snarast". Mötet har blivit framskjutet till efter sommaren och igår fick vi bara en lapp i lådan att inom 1-4 v kommer det att sättas upp zonskyltar!!!!
    Får en ordförande göra så??? Kan hon helt på eget bevåg skriva på ett avtal för TRE ÅR??? Fn vad förbannad man blir *arg*

• Frujj

Carma: Ja vi tror det iaf. Det är inga tjänstemän som varlsas denna gång vad jag förstår. Men man oroas ju ändå. Vart ska allt detta ta vägen???

Nu till amningssoffan!

• Bauti

Hej

Carma, det är blocker jag lägger ut större saker på. Annars så funkar ju även tradera, bara dyrt om man skall skicka stora möbler

Linum
    Skönt med hemma "jobb". Stackars din vänninna. Jag vet hur det känns.

Annars så betår dagen av tvätta (klart), dammsuga (klart), jobba.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!