• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Carma07

Godmorgon

Bauti: Haha, du är fyndigt rolig!!

Jag är urdålig på BigBrother och har inte alls koll på folket som varit där. Men jag vill inte heller vara en gapig, skränig blondin.

Idag blir det fullt upp med att förbereda inför pysselhelgen så jag får gjort så mycket som möjligt och inte bara och sitter och velar i två dagar. Enda nackdelen med pysselmaran är att det ska tydligen bli kanonväder och då kommer man sitta inne hela helgen.

• Frujj

Uää jag vill inte heller vara skränig skånska!! :( Det måste vara Carolina Gynning du tänker på väl? Uhhh nä tack Identifiera inte mig med henne....

• Ab fab

Oh vad det känns bra att åka tillKöpenhamn i morgon.

• Nides

Hej hej...

Underbart att det är fredag idag. Så jag tänkte att jag skulle kolla in här och säga hej.

Har ingen aning vad diskutionen ovan handlar om så jag lägger mig inte i.
    Hoppas att alla har haft en bra vecka. Och att helgen blir ännu bättre. Själv så är maken hemma (sååååå skönt) så vi ska till Ikea idag. Imorgon blir det kommersen. håll tummarna så att vi får sålt allt. eller iaf det mesta.
    Förresten så beställde vi vagn igår. Det blev en brio sing.
    Lite billigare än den andra vi hade tänkt att köpa.

Förresten så ligger det nu bilder ifrån säändags på FB.

• Ab fab

hej nides

vi diskuterar om vi skall köpa ett slott eller inte. Det finns ett till salu i Lerum som vi tänkte göra som kollektiv.

• Frujj

Ha en skön helg tjejer, Köpenhamn, Kommersen och allt vad det blir! Nu ska jag och smågrabbsen till slottskogen :)

Usch.. hoppas inte ni ser mig som en skränig bimbo??!!?

• Ab fab

Frujj- jag ser dig som den kloka och vackra engelska ros du är

• Frujj

Ab: *fniss* Puh.. blev lite orolig ett tag. Pratar dock ingen skånska, möjligen halländska om jag vill. Guuurkbööörrrk

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!