Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
Nibla: Men vad trist! Bara gå tillbaka och klaga på. Man lämnar ju tillbaka ett par trasiga jeans, så varför ska man inte lämna tillbaka sin frisyr? Du ska ju givetvis ha en ny klippning och färgning.
Carma: Hoppas att din mamma mår bra!
Linum: Hon mår bättre men de kommer behålla henne några dagar. Hon verkade ha fullt upp nu när jag ringde. Personal som springer där i ett och ska ta prover.
Men herregud.. hjärnsäpp!
Heter det Arrival at eller Arrival in? Beror det på vad man ankommer till kanske?
arrive at Landvetter airport
arrive in Sweden
Tack! Det var väl det jag tänkte.
Hoppas ni haft det bra i helgen tjejer! När ska vi fika?? Hos Nides??
Nibla: Trist med frillan! En gång permanentade jag mig på salong Noblesse i stan. Det blev jättefint, förrutom en del av håret i nacken, det blev rakt. Jag gick tillbaka och klagade, då permanentade de om den biten hår och det blev jättefint. Så antar att hon kommer att erbjuda sig att klippa om det. Frågan är bara om du vågar släppa henne nära ditt hår eftersom det blev dåligt första gången? Begär pengarna tillbaka isåfall och gå till någon annan bättre... Hoppas det löser sig!
Carma: Är det nått allvarligt med din mamma, med tanke på att hon är inlagd? Hoppas inte det!
*puss på er sötisar*
Men hallå tjejer! Nu har vi ju kommit av oss med dagens tre positiva...
Jag kör vidare... hihi
1. Skönt väder idag
2. Lillebror sitter fint
3. Jag blev jättenöjd med ett kort jag gjorde igår!
Nån som har nåt bra recept med pasta och rökt lax?
1. Jag har pimpat balkongen
2. Det är snart maj
3. Jag jobbar hemma idag
Budar på Tradera... :D