Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Vår nya tråd, girls!!!
Vår nya tråd, girls!!!
Frisörer är ju hantverkare, så lika lite som man ska godkänna ett slarvigt utfört snickarjobb, lika lite ska man godkänna en taffligt utförd klippning/slingning.
Bauti, det är klart. Men om man nu inte vågar då?
Om man inte vågar finns det 2 alternativ:
1. Ta sig i kragen och försöka. Är man bara trevlig brukar det gå bra att klaga.
2. Låta bli att klaga, men då lova sig själv att inte gräma sig mer efteråt.
Man kan ju tänka som jag alltid tänker vad gäller hår - det växer ut. Det är bara hår.
Nibla: Vilka underbara vitsippekort du tog på L!
Vad skall du göra i Italien Linum? Sjunga? eller bara dricka vin?
Vi är återförsäljare för ett företag som har fabrik utanför Bergamo. 1 dag på fabriken, resten bara nöjesresa! Vinprovning, restaurangbesök etc. Jobbresa alltså.
Veckan efter är det Frankrike och Marseille, och då är det kören som gäller.
kan inte jag få följa med *lägger huvudet på sned* så länge sen jag var i Italien- du kan få hänka med till Dublin 19-20
Ska se om jag kan smuggla med dig i handbagaget
Carma: Åh, jag har gärna en riktig bröllopsvisardag! Det var juh ändå som du skrev ett titta-på-husetbesök... Nu är det många som har mycket att göra framöver och några andra före så jag får väl ta det efter de andras. Bauti har väl inte heller haft sin dag???
Linum: Ingen dålig resa!
Tror att bauti har haft sin fika. Jag trodde att tezz fika var en bröllopsvisarfika, men då hade jag fel. Sorry!
Linum: Nope, det var inte uttalat bröllopsvisarfika. Jag råkade bara ha bröllopsbilderboken framme och tänkte att ni kanske ville se den... annars var det väl inte så mycket bröllopssnack? Trodde att det var nybyggda huset ni var nyfikna på? Har lite fler smågrejer som jag gärna ville visa upp, men jag behöver inte en hel fikaträff bara för mig....