• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Ab fab

Bauti har vi varit hos med det var bara Nibla, Carma o jag där. Himla trevlig fika ni andra missade

• Linum

Tezz: Då kan vi väl kombinera våra båda fikor. 30 augusti hemma hos mig, så visar vi allt!? The full monty!

• FruTez

Linum: Tycker jag låter som ett ypperligt bra förslag! Eftersom jag inte har så mycket kvar som jag vill visa så kan jag vara förspelet... *fniss*

• Nibla

Hej på er!

Nu har jag varit hos frisören.... Tog med en kompis som moraliskt stöd. Hon höll Lillan så det skulle se ut som hon var med som barnvakt. Hehe!

Jag visade dem vad jag var missnöjd med och de ville ha chansen att rätta till det, men det nekade jag till. Jag tyckte vi skulle komma överens om något annat så jag begärde att få hälften av summan tillbaka, dvs 450 kr, så jag kan gå någon annastans och få det fixat på ett KORREKT sätt. De gick med på det och hon var tvungen att slå det på miniräknaren för att komma fram till att hälften av 900 är 450. Eh!?!

Känns skönt nu i alla fall.

• Linum

Nibla: Gott, tjejen! Det känns ganska bra nu va?!

Tezz: You are welcome...

• Ab fab

Gott Nibla. Som Grynet skulle ha sagt... ta ingen skit

• Bauti

God morgon!

Nibla
    Duktig tjej

Sitter här alldeles för tidigt. P gick till jobbet och jag kunde inte somna om. Har någon j@vla fågel utanför sovrummet som har fått en överdos av cerotonin nu på vår kanten.

Idag bär det av till Lysekil. Där vi skall vara tills i morgon. Sedan är det Vann spa i två dagar.
    Skall bli så skönt. Hoppas nu att man inte blir besviken, när man har längtat så.

• Nibla

Goooooood Moooorning!

Vaknade kl 7.15 av att Lillan drog mig i håret. Ohyfsat!

Har hunnit följande: Äta frukost, prata med mormor i 10 minuter, sätta på två maskiner tvätt. Ska snart börja städa och sen bär det av in till stan för lunchdejt med en kompis. Skönt att ha allt tråkigt gjort innan man sticker så är det inte så tungt att komma hem till ett bombnedslag.

Imorgon får vi besök av kompisar från Luleå, ska bli roligt. De har en liten son som är 8 dagar yngre än Lovisa. Vi funderar på att strosa en sväng på Liseberg på fredag, men det invaderas väl av folk så man knapp kan gå där.......

Nej, på med volangförklädet, dags att feja och dona!

• Nibla

Menar så klart att det är skönt att göra allt tråkigt innan man sticker EFTERSOM det är tungt att komma hem till ett bombnedslag. Usch, skulle Rune "Stencil" (vårt öknamn på svenskaläraren) läst ovanstående skulle jag nog fått en etta......

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!