förlovad julafton 2007 skrev 2009-04-22 20:17:29 följande:
Jag måste bara och jag förstår verkligen om de flesta av er på denna tråden skiter i vad jag säger...men vad är vitsen med att sitta två veckor på ett och samma lyxiga hotell på Bali? Man upplever ju ingenting om man bara sitter på hotellet och åker på arrangerade utflykter som är hur tillrättalagda och turistiga som helst...Jag fattar att man vill ha lite lyx på sin bröllopsresa men det är fantastiskt att bara vara på Bali. Jag har varit där vid två fillen, varje tillfälle ett par veckor i streck. Man får väldigt fina hotell men pool och frukost och allt för typ en 100 spänn per rum och natt, dvs inte per person. Det blir inte jättemycket finare för att man betalar 1000 spänn per natt. Visst lite extra får man ju förståss inlusive aircon som gör en sjuk eftersom temperaturskillnaderna blir för stora menmen...jag hoppas att ni får det ni söker. Försök åtminstone ge er ut på något utan guide och arrangerade turistresor. Det finns så mycket fint att se utanför hotellets väggar och poolområde.Hoppas att jag inte irriterat er för mycket med mitt inlägg.
Du irriterar inte mig ialf. Men jag tror att alla vill få ut olika saker ur sin bröllopsresa eller semesterresor överhuvudtaget. Vi vill ha fina hotell och pooler för vi vill ha lyx när vi kommer bort samtidigt som vi vill göra roliga saker och shoppa mycket. Vi tycker att vi får det vi söker och är jättenöjda. Jag är glad att vi alla vill olika saker och accepterar att inte alla vill få ut samma sak som vi