• Flisa80

BALI-resenärer: kom hit!!

Tidigare Balitrådar har tenderat att falla bort i glömska så jag startar en ny...

Här kan vi dela med oss av tips eller erfarenheter.
    Vad ska man inte missa att se?
    Bästa hotellen?
    Pålitliga chaufförer?
    Strålande restauranger?
    Vad säger lonely planet?
    Vilka delar av Bali bör besökas?
    Osv...

Längtar otroligt efter vår resa till Bali och vill börja fundera på vart vi ska åka, vad vi ska se...kan vi inte hjälpas åt??!

Välkomna hit!

• Svar på tråden BALI-resenärer: kom hit!!
  • Flisa80

Idag har vi vaccinerat oss! Det blev för hepatit A och så passade vi på att fylla på stelkrampen och polio och så..det var ju ett gäng år sedan man fick det senast.

Men vi har fortfarande inte bokat hotell.... Ihh.....

• pearlgirl

Nu har vi äntligen bokat hotell för sista veckan!
    Håll i er nu.....det blev Bali Mandira, hihi. Så nu är vi många som ska bo där!

På Ving hade de riktig bra priser om man bara ville boka hotell så där kan jag verkligen rekommendera! Åh vad jag längtar

• MissieA
    pearlgirl skrev 2009-04-08 12:32:20 följande:
    Nu har vi äntligen bokat hotell för sista veckan! Håll i er nu.....det blev Bali Mandira, hihi. Så nu är vi många som ska bo där! På Ving hade de riktig bra priser om man bara ville boka hotell så där kan jag verkligen rekommendera! Åh vad jag längtar
    Hehehe men vad kul när var det ni skulle åka då?

Miss Bii: tack så mycket för informationen, det kommer hjälpa oss väldigt mycket
  • pearlgirl

Missie A: vi åker till Bali den 25 augusti men ska vara en vecka på Nusa Dua först. Så det blir första veckan i september vi kommer till Bali Mandira.

Ska bli så kul att höra vad ni andra som åker tidigare tycker om hotellet

• MissieA

Det verkar som att jag är den första att åka dit ska bli kul att berätta för er alla och ska försöka fota & komma med tips.

• Tjolinti

Jag åker den 19de Maj :P jag längtar sjukt mycket.

• MissieA
    Tjolinti skrev 2009-04-09 18:27:32 följande:
    Jag åker den 19de Maj :P jag längtar sjukt mycket.
    Ännu bättre för då får du också berätta för mig ska du med bo på Bali Mandira? Coolt att vi är många som ska dit hehe.
  • Susanna och Fredrik
    MissieA skrev 2009-04-08 17:33:58 följande:
    Det verkar som att jag är den första att åka dit ska bli kul att berätta för er alla och ska försöka fota & komma med tips.
    Säger du nåt trist om det hela kommer jag slå dig!!
  • MissieA

Susanna och Fredrik skrev 2009-04-09 22:52:11 följande:

Säger du nåt trist om det hela kommer jag slå dig!!
    Hahaha! Hoppas verkligen inte att jag säger nått trist om något som kostar så mkt.
  • Tjolinti

Nej vi ska bo på Aston bali resort, tror det är en till här som ska det :D

Svar på tråden BALI-resenärer: kom hit!!