• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • GladaEmma

Tack paulaner, ja det känns himla skönt. Allt börjar falla på plats nu.

Började binda ihop festprogrammen igår. Gör hål i dem med en sån där man gör hål i skärp med så det är lite jobbigt bara...tror faktiskt jag ska överlåta håltagandet till m2b så kan jag trä igenom tråden =)

• JoM maj09

Igår eftermiddag haffade några min m2b för en "halvsvensexa", (den riktiga är planerad till nästa helg). Jag hade förstått det som att de skulle gå ut några stycken och dricka öl på kvällen för det var några som inte kunde vara med på svensexan men ville göra något för honom ändå, dessutom var det ju torsdag och jobb idag.. Men nu ligger han hemma hos sina föräldrar helt däckad och kan inte ta sig till jobbet för han mår så dåligt. Han har inte ens hört av sig till mig och svarar inte på telefonen utan jag var tvungen att ringa till hans pappa och höra om han visste något. Så lite irriterad är jag.. både på hans vänner som trycker i honom så mycket sprit (eller vad det nu var) och även på honom som bara tar emot och dricker när han vet att han brukar bli dålig av för mycket. Om jag känner honom rätt så är han nog inte så nöjd idag men det är ju lätt att vara efterklok..

• lecaroline

JoM maj09 skrev 2009-05-08 10:59:25 följande:

Igår eftermiddag haffade några min m2b för en "halvsvensexa", (den riktiga är planerad till nästa helg). Jag hade förstått det som att de skulle gå ut några stycken och dricka öl på kvällen för det var några som inte kunde vara med på svensexan men ville göra något för honom ändå, dessutom var det ju torsdag och jobb idag.. Men nu ligger han hemma hos sina föräldrar helt däckad och kan inte ta sig till jobbet för han mår så dåligt. Han har inte ens hört av sig till mig och svarar inte på telefonen utan jag var tvungen att ringa till hans pappa och höra om han visste något. Så lite irriterad är jag.. både på hans vänner som trycker i honom så mycket sprit (eller vad det nu var) och även på honom som bara tar emot och dricker när han vet att han brukar bli dålig av för mycket. Om jag känner honom rätt så är han nog inte så nöjd idag men det är ju lätt att vara efterklok..
    Han är nog inte så nöjd alls
    Fy vad pinsamt att ligga hos sina föräldrar och vara helt däck.
    Och missa en arbetsdag pga av det också. de kommer ju skaratta gött åt honom på måndag
  • JoM maj09
    lecaroline skrev 2009-05-08 11:31:36 följande:
    :
    Han är nog inte så nöjd alls Fy vad pinsamt att ligga hos sina föräldrar och vara helt däck.Och missa en arbetsdag pga av det också. de kommer ju skaratta gött åt honom på måndag
    Pratade med honom precis, och han var faktiskt riktigt nöjd med gårdagskvällen, dock mindre nöjd med natten och idag på morgonen... Han skämtade bort det och sa att "inte kan man väl låta bli att dricka när det bjuds", killar vet ni... han får då skylla sig själv. Han var dock väldigt besviken på sig själv att han inte hade hört av sig till mig, alltid något :).
  • GladaEmma

Skönt att han haft kul JoM =)

Min m2b hade sin sexa helgen som gick. De hade supit rejält på fredagen så när de skulle sporta lite dagen efter blev det 2kamp istället för 5kamp. Sen in i bastun. De skulle då dricka lite öl och sen fortsätta med ölen vid grillningen på kvällen. Han hade dock varit så sjukt bakis så han hade bara fått i sig två öl under hela lördagen! (iofs skönt för mig tyckte jag för han var ju därmed inte bakis när jag hämtade honom på stationen på söndagen! haha)

• lecaroline

Min m2b ska de klä ut i Prinsessan Leyas vita dräkt och peruk med hennes runda frisyr
    Nu får ha igen för gammal ost som en vän till honom sa!!!

• Hav och Sol

Snart är det dags! Sååå kul!

• Tillde

2 veckor kvar Nu får det sluta blåsa och värmen får börja bygga upp sig igen för då ska det vara sol och härligt ute!!!

• Leeeloo

Ja, bara 2 veckor kvar nu. Ska till sömmerskan på måndag. Måste ta in klänningen lite (har gått ner 10 kg). =) Hoppas att det går bra. Jag tror det. Annars har vi det mesta helt färdigt nu. Ska köpa strumpbyxor bara.

• Hav och Sol

Igår möhippades jag av 15 tjejer. Sååå kul, så nu stundar en ännu roligare dag! Hipp hopp hipp hopp!

Svar på tråden 23 Maj 2009