• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • GladaEmma

Jag är himla glad att jag fick provuppsättning - det stillade några nerver =)

Jag tog inga bilder faktiskt, men det är en massa lockar. Ska ha i löshår för att få det fylligare.

• lecaroline

Ikväll ska jag träffa mina servitriser och gå igenom vad jag vill och visa hur det ser ut.

Fixa lite småpyzzel och bocka av!!

Är det nu vi ska börja gå ner i vikt av ren stress???

• paulaner

Ja, det är mitt sista hopp Jag har nämligen inte hittills lyckats gå ner de trivselkilon som jag ville ha bort inför den stora dagen hahaha.

lecaroline skrev 2009-05-07 11:12:07 följande:
    Är det nu vi ska börja gå ner i vikt av ren stress???
  • Hemlig2009

Jag vill också gå ner några kilon. Jag har kämpat mig ner 10 kg sedan nyår så jag är rätt nöjd ändå men några fler hade inte skadat.

lecaroline skrev 2009-05-07 11:12:07 följande:
    Ikväll ska jag träffa mina servitriser och gå igenom vad jag vill och visa hur det ser ut.Fixa lite småpyzzel och bocka av!!Är det nu vi ska börja gå ner i vikt av ren stress???
  • lecaroline
    paulaner skrev 2009-05-07 11:14:24 följande:
    Ja, det är mitt sista hopp Jag har nämligen inte hittills lyckats gå ner de trivselkilon som jag ville ha bort inför den stora dagen hahaha.
    Inte jag heller! Jag mår inte bra pga av pollen allergin måste hålla mig pigg och glad på jobbet eftersom vi håller på med pengar.
    Så lägga in bantning i detta hade inte funkat.. Försöker dock röra på mig mer.

Vi får kämpa på dessa futtiga dagar som är kvar
  • paulaner

Jag är också pollenallergisk!!
    Och min blivande. Hoppas det är hyfsat lugnt den 23/5. Björken har nog blommat färdigt här då i alla fall.

lecaroline skrev 2009-05-07 11:17:11 följande:
    Inte jag heller! Jag mår inte bra pga av pollen allergin måste hålla mig pigg och glad på jobbet eftersom vi håller på med pengar.Så lägga in bantning i detta hade inte funkat.. Försöker dock röra på mig mer.Vi får kämpa på dessa futtiga dagar som är kvar
  • lecaroline
    paulaner skrev 2009-05-07 11:27:14 följande:
    Jag är också pollenallergisk!! Och min blivande. Hoppas det är hyfsat lugnt den 23/5. Björken har nog blommat färdigt här då i alla fall.
    det är nog mycket bättre då!
  • Hemlig2009

Jag är också känslig för pollen, är jättetrött och har kliande ögon. Sambon är istället känslig senare (gräs?) och nyser och snorar hela långa sommaren i princip.

Tänk vad kort tid det är kvar, helt sanslöst. Ikväll måste vi sätta oss ner och göra en lista (första och sista).

• missbilly

Åååhh jag håller på spricker av irretation och ilska!!!
    Igår när jag satt o kolla på tradera o BT pratade jag om bröllopet med m2b som låg brevid på soffan o kolla på tv... så fick jag inge svar så jag kolla på honom o tyckte att han i alla fall kunde svara.... Så suckar han o säger "men du tjatar ju sönder skallen på mig".
    Blir så ledsen för han har inte gjort mycket alls vad gäller planeringen... och jag försöker få med han o får detta till svar... Verkar som allt kvittar för honom.
    Känns som jag bara vill skita i allt o kasta bort festhäften mm som jag suttit o slitit med. Inte göra nån dukning utan att gästerna får äta på träbord utan dukar o dekorationer eller nått.
    SUCK!!!!!!!!!!!!!
    Var tvungen att skriva av mig lite.

Svar på tråden 23 Maj 2009