• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • lecaroline

Nej.. Vi hade bara tänkt ha en större skylt som visar hela bordsplaceringen..

• Hemlig2009

Min sambo har ofta skjrotor med manschettknappar. Så han har tyvärr redan så många olika att det inte känns kul att köpa. Klockor har han också många, dyra...

Vad 17 hittar man på då?

Var på konsultation hos frissan igår, var jättekul! Tror det blir bra, ska dit igen den 11/5 för att klippa mig och nya slingor (färger).

• lecaroline

Allså det är inte lätt att hitta på något till killar..
    Fotografera mig osv är inte riktigt min stil eller hans..
    Sjunga, ää det vill han inte höra
    Namn skylt till dörren har några pratat om...

• Hemlig2009

Ja, namnskylt var jag också inne på. Men det är ju lika mycket till mig vilket känns lite trist. Vi håller dessutom på att bygga hus så vi måste ändå köpa både postlåda och namnskylt... Svårt!

Jag är annars inne på att vi köper morgongåva gemensamt till oss båda. Ganska oromantiskt men jag är också mer av en praktisk tjej.

lecaroline skrev 2009-04-30 12:20:18 följande:
    Allså det är inte lätt att hitta på något till killar..Fotografera mig osv är inte riktigt min stil eller hans..Sjunga, ää det vill han inte höra Namn skylt till dörren har några pratat om...
  • Tualisa

jag funderar på om vi ska göra något gemensamt oxå till morgongåva.. orkar inte ta foto.. har ingen fantasi heller om nått annat..

• missbilly

Kul att du tycker det!! Foto tycker jag låter som en jätte bra present!! =)

Tualisa skrev 2009-04-29 23:03:45 följande:
    Å vilka bra presenter jag har ingen aning... vad jag skulle göra. FUnderar på att foto mig och min dotter ..
  • LillEm

Får man vara med här fast att man gifter sig den 22 maj? Jag tror att jag är lite ensam om att gifta mig en fredag .

• missbilly

LillEm! Ja det är du nog ganska ensam om så du är varmt välkommen här!! =)
    Går allt bra med planeringen?

• Moninan

LillEm välkommen. Varför gifter ni er den 22 Maj?

Idag blev vi äntligen färdiga med placeringskorten! Blev vädligt nöjd! OCh idag så blev också klänningen färdig hos sömmerskan. Så idag var det den sista gångne jag provade klänningen innan den stora dagen. Det går fort nu! Vi är ju inne i vår bröllopsmånad nu!

• LillEm

Vi vill absolut gifta oss i slottsruinen på Öland men tyvärr var den fullbokade de flesta lördagar redan ett år i förväg. Då bestämde vi oss för att gifta oss på fredagen den 22 maj eftersom att det är Kristi Himmelsfärd och torsdagen är en röd dag så blir ju fredagen en klämdag. Vi har gäster från Irland så det passar bra med en långhelg. Mina föräldrar kommer dessutom att bjuda på våra familjer på grillfest kvällen efter .

Det känns bra att gifta sig den 22 maj och det gör inget att det inte är en lördag.

Svar på tråden 23 Maj 2009