• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • Hemlig2009

Jag har idag varit och lämnat klänningen så att den kan bli uppsydd och insydd.

Hoppas på möhippa nästa helg eller helgen därpå. Vet när sambons blir och det blir nästa helg (ingen risk att han läser här).

Jag funderar på en brevlåda med vårt gemensamma efternamn som morgongåva till oss båda. Vi håller på att bygga hus och det kostar tillräckligt med husbygge och bröllop så vi har sagt att det inte ska bli några gåvor. Men detta är ju något vi ändå kommer att behöva.

• Anette o Martin

Angående psalmerna har vi valt att ha två psalmer. Förrst 411 och senare 85 mot slutet. Kan inte riktigt melodierna, men texterna i dessa två är mycket fina och passande!!!

Kommer ni andra att ha egenskrivna löften? Vi har möblerat om och pusslat ihop från löften som vi läst och fått till fyra egna rader. Jag blev jättenöjd!!

Dags att sova vidare efter morgonpromenaden med hunden...

• JoM maj09
    GladaEmma skrev 2009-04-24 15:12:57 följande:
    Vad är en fyrstav JoM?
    Det är ett halssmycke, en stav i silver där man kan få tryckt på alla fyra sidorna. Den jag valde sitter på en läderrem. Jag beställde från www.solx.se, där finns bilder så du kan se.
  • paulaner

Jag har precis fått ett mystiskt sms om att jag ska befinna mig på ett visst ställe om en timme! Ouuuii, möhippa på gång

• JoM maj09

Jag har börjat fundera på egna löften. Såg ett som skulle passa så bra in för mig så jag funderar på att ta det fast skriva om det lite. Men då gäller det att min blivande också hittar något, han gillade idén iaf men tycker det är svårt att skriva ihop något. Skulle inte vara så roligt tycker jag om vi tar samma för då blir det inte så speciellt när jag ska säga det eftersom han säger det först...

• JoM maj09

Va spännande :)!

paulaner skrev 2009-04-25 09:22:33 följande:
    Jag har precis fått ett mystiskt sms om att jag ska befinna mig på ett visst ställe om en timme! Ouuuii, möhippa på gång
  • GladaEmma

Jag hittade ett par igår!!! Jag är överlycklig!!! Det fanns på Twilfit! De är totalt osexiga kan jag säga...ganska höga i midjan och ganska långa ben, men nu har jag ett par i alla fall och behöver inte ha panik. Tänkte fortsätta leta ändå så får jag se om jag hittar några lite snyggare, men lättnaden är TOTAL!!!

lecaroline skrev 2009-04-23 10:25:11 följande:
    Jag ska också kolla!! Vet att jag saknar det varje sommar... Hatar att vara klibbig om låren!
  • Moninan

Min m2b har sin svensexa nu!!! DE kom och överraskade oss i morse (tack o lov så var vi uppe). Jag visste inte när han skulle få sin svensexa. De dundrade in (toastmastern har huvudnycklen till vår lgh) med den gammla batmanlåten på full volym och band en ögonbilndel på honom.

Är så nyfiken på vad han får göra idag! Men jag har fått reda på att han har en batmandräkt på sig. Den gammla grå med den blå kalsongen på!

• Moninan

Det tog min gubbe igår! De stormade in vid halv nio med den gammla batmanlåten! Han fick på sig ögonbindel och åkte ner till ett gym där han fick ta på sig den gammla batmandräkten (den ljusgår) med de blå kalsipperna. På gymet fick han ett rejält träningspass med dräkten på så att han skulle svettas ordentligt. Sedan åkte de till gokarten och vidare till gallerian där han är fastighetsskötare. Där fick han i varje butik hjälpa kunder att packa ner varor i kassen. Sedan så åt de middag i rsturangen. Sedan så åkte de till spat där han hade alldeles för små badkalsonger! Sedan åkte de till en koferensrum där de satt och drack och han fick klä sig i en hiskelig ful kostym, innan en trerättes middag väntade på hotellet där de var till nattklubben började. Så halv fem kom han hem, trött och glad.

• paulaner

Jag blev hippad igår!! Är nu trött och lycklig efter en helt fantastisk dag. Lite skönt också att det är över, så slipper man gå upp tidigt varje lördag och föna håret

Svar på tråden 23 Maj 2009