• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • Tillde

Välkommen hit Tualisa! Tror du och jag varit i samma tråd på FL faktiskt, om du heter samma där? Minns att din lilla tjej kom förtidigt men att allt gick bra

Jag och min blivande man har bestämt morgongåva ihop! Vi älskar båda godis men äter inget nu sista månaden innan bröllopet så vi bestämde att det ska stå en stoooor skål med massor av lösgodis till oss på vårt rum när vi kommer upp på natten, det ska vi ge varandra i morgongåva hahahaha Grymt romantiskt men det passar oss!!

Men ett fint foto på dig och dottern är väl en kanonbra present!!??

Tualisa skrev 2009-04-29 22:36:52 följande:
    Vad ska man köpa till morgongåva till sin blivande man då????? har ingen aning..
  • Tualisa
    Tillde skrev 2009-04-30 08:04:00 följande:
    Välkommen hit Tualisa! Tror du och jag varit i samma tråd på FL faktiskt, om du heter samma där? Minns att din lilla tjej kom förtidigt men att allt gick bra Jag och min blivande man har bestämt morgongåva ihop! Vi älskar båda godis men äter inget nu sista månaden innan bröllopet så vi bestämde att det ska stå en stoooor skål med massor av lösgodis till oss på vårt rum när vi kommer upp på natten, det ska vi ge varandra i morgongåva hahahaha Grymt romantiskt men det passar oss!!Men ett fint foto på dig och dottern är väl en kanonbra present!!??
    Mmmm godis!! det lät som en super bra gåva vi är lika dana. Ja, jag heter samma här som på FL, dålig fantasi kanske men är inte så hemlig...
  • lecaroline

Har brudgummarna marchettknappar??

har 0 koll på sånt här!!

• GladaEmma

Det beror på vad det är för skjorta...

lecaroline skrev 2009-04-30 10:07:57 följande:
    Har brudgummarna marchettknappar??har 0 koll på sånt här!!
  • lecaroline

Det är en jaquette med en speciell krage på skjortan så bandet runt syns..:-S

• GladaEmma

Svårt att säga om han ska ha manschettknappar då, vet inte hur den ser ut... Normalt sett har man ju bara knappar om det är dubbelvikt ärm.

• lecaroline

Jag kan ju köpa ett par ändå.. Han gillar ju silver och har det på alla sina smycken.. Morgon gåva är skit svårt..

• GladaEmma

Nån gång kommer han säkerligen använda knappar så det är en bra sak =)

Jag köpte en klocka till min m2b.

• lecaroline

Min fick en från jobbet och han älskar den. Så helt plötsligt har han börjat använda klocka..

• Anette o Martin

Är det någon som har en bra/kul ide för hur man kan presentera bordsplaceringen för gästerna? Och på namnkort till respektive plats?

Svar på tråden 23 Maj 2009