• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • Daniels B2B

Jag blev också hippad igår ... Håller med paulaner är helt slut idag, men ack så roligt. Puss o kram till alla tjejerna :D

• lecaroline

Ni måste ju berätta vad ni fick göra!!

• lecaroline
    Moninan skrev 2009-04-26 09:44:46 följande:
    Det tog min gubbe igår! De stormade in vid halv nio med den gammla batmanlåten! Han fick på sig ögonbindel och åkte ner till ett gym där han fick ta på sig den gammla batmandräkten (den ljusgår) med de blå kalsipperna. På gymet fick han ett rejält träningspass med dräkten på så att han skulle svettas ordentligt. Sedan åkte de till gokarten och vidare till gallerian där han är fastighetsskötare. Där fick han i varje butik hjälpa kunder att packa ner varor i kassen. Sedan så åt de middag i rsturangen. Sedan så åkte de till spat där han hade alldeles för små badkalsonger! Sedan åkte de till en koferensrum där de satt och drack och han fick klä sig i en hiskelig ful kostym, innan en trerättes middag väntade på hotellet där de var till nattklubben började. Så halv fem kom han hem, trött och glad.
    Jag läste detta högt för min m2b och han asgarva. Men jag är rätt övertygad om att han kommer att få något liknande
  • paulaner

Okej

Jag fick först ett sms om att jag skulle infinna mig på ett café i närheten. Där väntade men mamma (!) som bjöd på frukost. Jag fick en tiara, busspengar och en karta med instruktioner. Väl framme stod tjejerna och väntade med min seglarjacka - för vi skulle ut på havet på en fiskebåt och fiska torsk! Det var 15 grader varmt och strålande sol. Hur härligt som helst!!!

Sen åkte vi hem till oss, sambon och dottern hade åkt till mormor. Jag fick hemmaspa, bubbel och middag serverad med ytterligare en massa vänner. Senare på kvällen blev vi hämtade av en lyxig limousine med bar och musik. Vi åkte runt en bra stund på stan och sedan blev det som avslutning disco och röj på dansgolvet. Och förresten efterfest här hemma också, och några tjejer som sov över. Hur mysigt som helst!!

*trött men lycklig*

lecaroline skrev 2009-04-27 09:48:19 följande:
    Ni måste ju berätta vad ni fick göra!!
  • lecaroline
    paulaner skrev 2009-04-27 10:11:06 följande:
    Okej Jag fick först ett sms om att jag skulle infinna mig på ett café i närheten. Där väntade men mamma (!) som bjöd på frukost. Jag fick en tiara, busspengar och en karta med instruktioner. Väl framme stod tjejerna och väntade med min seglarjacka - för vi skulle ut på havet på en fiskebåt och fiska torsk! Det var 15 grader varmt och strålande sol. Hur härligt som helst!!!Sen åkte vi hem till oss, sambon och dottern hade åkt till mormor. Jag fick hemmaspa, bubbel och middag serverad med ytterligare en massa vänner. Senare på kvällen blev vi hämtade av en lyxig limousine med bar och musik. Vi åkte runt en bra stund på stan och sedan blev det som avslutning disco och röj på dansgolvet. Och förresten efterfest här hemma också, och några tjejer som sov över. Hur mysigt som helst!!*trött men lycklig*
    Mysigt, mysigt, mysigt!!!!
  • Lumo

Fick också min hippa i lördags. Blev verkligen överraskad då min m2b skulle jobba och jag skulle vara ensam med barnen hela helgen... Så blev det inte, mormor och morfar var anlitade som barnvakter i smyg. Min bästa kompis som är min tärna och min syster kom och kidnappade mig kl 9 på morgonen. Fick i uppdrag att packa en väska med ridkläder, badkläder och finkläder. Vi tre började med en ridtur på islandshästar i tre härliga timmar i underbar terräng. Vi har alla ridvana så det var så kul. Var först lite besviken över att alla de andra kompisarna saknades. När vi kom tillbaka till stallet med hästarna hade alla de andra anslutit sig och samlats i trädgården och dukat upp en härlig lunch. Så glad jag blev när jag fick se dem! Efter en del vin och skratt bar det iväg för att bada bubbelbad. På kvällen blev det en god trerätters på restaurang. Natten avslutade vi med sista lördán som det kallas på vårt gamla favoritdisco men det kände vi nog allihopa att det var alldeles för länge sedan vi var där sist... Men som sagt, en helt underbar dag. Kände mig riktigt rörd till tårar igår när jag tänkte tillbaka på dagen. Blev en härlig dag tillsammans med goa kompisar som jag kommer minnas med glädje hela livet. Hoppas bara inte bröllopsdagen rinner iväg lika snabbt som denna roliga dag gjorde... Man får verkligen inte glömma att njuta!

• GladaEmma

Låters om två härliga hippor =)

• lecaroline

Ja det gör det!

Är det bara jag som inte blivit hippad ännu??

• GladaEmma

Inte jag heller...blir det inte förräns den 16e...helgen innan... Hoppas verkligen att jag känner mig så pass klar med allt att jag kan slappna av!

• Hemlig2009

Inte jag heller. Sambon får sin svensexa till helgen...

Svar på tråden 23 Maj 2009