Inlägg från: Daniels B2B |Visa alla inlägg
  • Daniels B2B

23 Maj 2009

Vad roligt med en tråd för oss som gifter oss 23 maj... Vi gifter oss också då, känns som det är koll på läget men instämmer med många ovanstående, fy vad nervöst det börjar bli!
    Ska göra rispåsar nästa vecka, placeringskorten blev klara förra veckan. Håller på med bordsplaceringen och däremellan börjar jag bli nervös över en möhippa Jag har nog av misstag fått reda på att jag ska få en men.... jag vet ju inget mer! Min blivande ska få sin svensexa den 2 maj, har en känsla av att det blir oss båda de kidnappar då!

• Daniels B2B

inte trodde jag att det skulle vara så här nervöst, men fyyy
    Min kille har sin sexa nästa lördag och jag tror att min blir då också... Men men man vet aldrig! Känner mig nervös för vad de har hittat på... Vilka psalmer har ni valt till kyrkan?

• Daniels B2B

Jag blev också hippad igår ... Håller med paulaner är helt slut idag, men ack så roligt. Puss o kram till alla tjejerna :D

• Daniels B2B

Jag fick min i lördags, trodde att de skulle komma nu på lördag så förstå min chock! Jag var hos sömmerskan och provade klänningen i lugn och ro utanför samlades mina vänner och de hoppade fram när jag rundade husknuten... Blev rädd o glad samtidigt De tog mig till en studio där jag fick sjunga in en singel till låten En sån karl. Därefter fick jag ett uppdrag på stan under tiden vi tog oss till bowlinghallen. Efter detta fick jag ytterligare ett uppdrag, måste tillägga att det inte var några jobbiga och pinsamma uppdrag utan de var bara roliga. Sedan åkte vi hem till en av tjejerna och gjorde tacos, innan maten fick jag gå en tipsrunda om min blivande och på tipsrundan kom till det ytterligare 2 vänner. Kvällen slutade med dans på utestället. Vilken dag..... Ska bli kul o se reaktionen på min sambo när de bankar på dörren den 2 maj
    kl 07.00 *hehehe*

• Daniels B2B

Min blivande blev precis hämtad för sin sexa... Trodde inte att han skulle bli så chockad som han blev, hehehe så roligt att se hans min! Får se om han kommer hem ikväll eller om han sover hos marskalken. Förra året så var han med på två sexor så han har lite att få igen. *hihihhi* vad roligt. Nu vill jag bara att hans flicka på 9 år ska vakna så jag får lite sällskap är klarvaken.

Svar på tråden 23 Maj 2009