• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • GladaEmma

Samma här!!! Marcus åker upp till Göteborg på fredag och sen ska de spendera hela helgen där... De kommer ha jättekul. På schemat står bl.a. paintball, bastu och middagar

• Arla79

Jag har heller inte blivit hippad och jag är skitsur över det. Den enda helg vi har sagt nej till är sista helgen och nu kommer det bli den då min syrra åker utomlands till helgen och vi åker på dop helgen därpå.

Att de inte respekterar ens önskemål för att de själva är så upptagna gör mig skitsur. Sen att man i efterhand vet att helgen som var så gjorde de ingenting och vi själva tackade nej till ett 150 års kalas när 5 av våra fd klasskamarater hade gemensam 30-års fest. GRRRR!!!

• GladaEmma

Men usch så tråkigt Arla79 =(

• lecaroline

Men kommer din syster att vara med då?? Är du helt säker på det??

• GladaEmma

Menar du min syster så tror jag inte det - det blir nog nått i helgen med henne tror jag...

lecaroline skrev 2009-04-28 10:58:14 följande:
  • Arla79

Helt säker är jag väl inte, men sambons syster ska till gbg och hälsa på sina kompisar så jag har väääldigt svårt att tro att det skulle bli till helgen. Däremot hoppas jag att de tar sambon till helgen så svensexan är avklarad iaf.

Känns lite drygt när man aldrig får något gjort med 2 småbarn, hund och hundvalp. Det är småpysslet vid datorn som tar tid just nu.

Näst sista veckan jobbar min sambo kväll och då kommer det inte bli någonting gjort plus att vi ska på dop 40 mil bort den 9. Så för att jag skulle VILJA bli hippad den 16 så krävs det att allt är färdigt nästa vecka...

Bröllopsveckan kommer 1 dag gå bort när jag ska till stan och hämta sambons kläder och ska försöka trycka in ett besök på IKEA och köpa det sista. Kommer bli en tuff dag då jag har 5 timmar på mig när ungarna är på dagis och jag ska åka bil 2,5 timme...

lecaroline skrev 2009-04-28 10:58:14 följande:
  • GabriellaochTomas

Jag har inte blivit hippad än...skulle kunna bli vilken som helst av de tre kommande helgerna...

men alla försöker dölja när det blir..

Denna helgen (2-3) är sambon borta och "krigar" med mannen i värdparet och jag ensam hemma med sonen. Ska umgås med min kompis som är andra halvan i värdparet.

Mitten helgen är inget uppbokat men mannen i värdparet fyller år måndagen efter så vi gissar på "födelsedagskalas"

Har "uteslutit" helgen innan bröllopet (16-17) eftersom tärnan frågade om hon kunde komma på tisdagskvällen. Hon är ledig från fredagen och jag trodde hon skulle komma tidigare.

Ska jag chansa så blir det denna helgen som kommer eftersom många har en bit att åka och jag gissar att de inte vill göra det helgen innan bröllopet.
    Blir det bara tärnan som åker långväga så kan det bli helgen innan och då har hon iaf försökt att finta med tågtiderna..

usch, jag vill bara ha hippan överstökad...
    Annars börjar allt falla på plats, ska ta en funderare på morgongåva...

Svar på tråden 23 Maj 2009