• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • GladaEmma

Vi har DJ. Vet tyvärr inte hur man gör för att mixa ihop - stor del i vårt beslut att ha dj faktiskt =)

• lecaroline

Vi har band, men när de har spelat klart ca 3 timmar så sköter vi musiken själva...

• JoM maj09

Vi ska ha musik på egen dator och jag tror man kan ställa in så låtarna går ihop, men minns inte nu hur man gör. Kan kolla det när jag kommer hem senare ikväll. Jag hoppas iaf att det går att göra så för jag vill inte heller ha det tyst mellan låtarna.

• Anette o Martin

Igår hade vi möte med vår DJ till festen. Kommer bli sååå bra!!! Nu ska vi bara välja vilken vals vi ska ha, men har iaf ett par bra alternativ nu!!! Vilken vals-låt har ni valt?

• GladaEmma

Vi kommer ha "Come away with me" som förstalåt och sen "You light up my life" som andralåt

• paulaner

Vilka har ni valt?? Vi har inte lyckats hitta någon bra än. Alla de klassiska går så för*****t snabbt.

Anette o Martin skrev 2009-05-05 08:58:09 följande:

Igår hade vi möte med vår DJ till festen. Kommer bli sååå bra!!! Nu ska vi bara välja vilken vals vi ska ha, men har iaf ett par bra alternativ nu!!! Vilken vals-låt har ni valt?
  • GladaEmma

Ett tips är att leta efter "vanliga" låtar och inte de klassiska instrumentala

• GabriellaochTomas

Nerförsbacke!

Inte blivit hippad än, blir nog helgen innan bröllopet.

Har mest plock kvar att göra, skrev ett schema för bröllopsdagen, brudgummens kommentar var: när ska jag ha tid att dricka kaffe?
    Han sa det dock med glimten i ögat :)

Ska träffa prästen på onsdag, sen kan vi göra klart vigselprogrammen....

Har inte tänkt på hur vi ska få ihop festprogrammen förrän nu, tror dock att jag gör hål med hålslagen och sen "syr" med band eller liknande....

vi köpte let´s dance cd:n med dvd, men har inte använt den än, har inte bestämt vilken låt vi ska dansa till, just nu väljer vi om vi ska dansa bugg eller vals som första dans, bugg är ju roligare...

*håller tummarna för bättre väder*

• Anette o Martin

Vi har tur, våra toastmadamer har tagit på sig att fixa våra festprogram.
    Vigselprogrammen är klara!! Behöver inte fästa dem på något vis, har bara ett ark som vikts på längden. Ska försöka hinna ta bild ikväll och lägga ut i albummet.

Ikväll ska vi träffa prästen i kyrkan! Massor av fjärilar i magen...

• paulaner

Jag har blivit provsminkad idag. Är supernöjd!! Jag blev jättesnygg utan att se sminkad ut, och hon lade en make-up som gör sig extra bra på foto - och som samtidigt ser bra ut i dagsljus. Och som håller för ev tårar och regn. Helt fantastiskt hihi.

Jag var lite rädd för spackel-effekten, men det blev inte alls så

Svar på tråden 23 Maj 2009