• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • Daniels B2B

Min blivande blev precis hämtad för sin sexa... Trodde inte att han skulle bli så chockad som han blev, hehehe så roligt att se hans min! Får se om han kommer hem ikväll eller om han sover hos marskalken. Förra året så var han med på två sexor så han har lite att få igen. *hihihhi* vad roligt. Nu vill jag bara att hans flicka på 9 år ska vakna så jag får lite sällskap är klarvaken.

• lolca

Igår fick jag min möhippa. =) Det var otroligt roligt och jag är väldigt trött idag. Men det är som det ska vara!

Blev klädd i åttiotalskläder med tillhörande sminkning och våffelfrisyr.. Mycket snyggt måste jag säga, eller inte..

Vädret var superfint och jag blev även lite solbränd på näsan.

Mina vänner och systrar hade lagt upp en dag som innehöll femkamp, picnick i det gröna, tipspromenad om mig, spela in en Tommy Nilsson låt i en studio, massage och sedan middag och dans på ett uteställe. Ramlade hem och i säng runt ett i natt och sov som en prinsessa!

Mycket lyckad dag!

• paulaner

Det låter som en lyckad dag!!

lolca skrev 2009-05-02 10:34:43 följande:
    Igår fick jag min möhippa. =) Det var otroligt roligt och jag är väldigt trött idag. Men det är som det ska vara!Blev klädd i åttiotalskläder med tillhörande sminkning och våffelfrisyr.. Mycket snyggt måste jag säga, eller inte.. Vädret var superfint och jag blev även lite solbränd på näsan. Mina vänner och systrar hade lagt upp en dag som innehöll femkamp, picnick i det gröna, tipspromenad om mig, spela in en Tommy Nilsson låt i en studio, massage och sedan middag och dans på ett uteställe. Ramlade hem och i säng runt ett i natt och sov som en prinsessa!Mycket lyckad dag!
  • missbilly

lolca: Låter som en kanondag!! =)

• Tillde

möhiiiiiippaaaaaaa, världens bästa dag!!!!!!!!

• JoM maj09

Jag blev också hippad igår, en jättebra dag! Närmsta vännerna dök upp vid halv nio tiden och överraskade mig (hade misstänkt att det skulle bli, men inte riktigt när..) var uppe iaf. Fick en lista på grejer jag skulle ha med mig så det var bara att sätta igång att packa och snabbt skulle det gå. Och oömma kläder skulle jag ha på mig, typ träningskläder.

Med ögonbindel tog de mig in mot stan och det blev frukost på stans största hotell där även flera vänner var med. Sedan blev det sexkamp i parken och picknick i det gröna. Sedan hade de bokat en Linedance-grupp som lärde oss dansa i en timme. Riktigt skoj, jag har länge velat prova det, så det var lyckat. Efter det blev det spa-behandlingar hemma hos en kompis med fotbad, ansiktsbehandling och lite masage. Kvällen slutade med middag, fest med sing star och dans på utestället.

Sov riktigt gott inatt kan jag säga.

• GladaEmma

Helgen har gått i printandets och vikandets tecken. Samtliga program är utskrivna och nu även vikta. Nu är det "bara" ihopafästandet som väntar. Har inte riktigt klurat ut hur jag ska lösa det, men det ska nog gå bra.

Hur går det för er? Har ni mycket kvar?

• LillEm

Vi gjorde samma sak igår (skrev ut och vek vigselprogram för glatta livet. Jag tror att jag ska fästa programmen med nål och tråd. Det blir en del jobb..... men jag tror att det blir snyggt.

Svar på tråden 23 Maj 2009