• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • GladaEmma

Vi har köpt sånt där silverband med lite gummiband i. Ska använda det, men vet inte riktigt hur jag ska göra hål i papperna till det. Något bra tips?

• Tillde

Lååång häärlig frukost med allt från nybakat bröd till, färskpressad juice, skumpa och färska jordgubbar. Lasergame med fullt krig, spa med bubbelbad, solning, ansiktsmasker, uppdrag, lunch och massa mys. Sen iordningfixande och ut på stan i cerisa benvärmare med tillhörande outfit och till bästa nattklubben i stan, libanesisk plockbuffé och massa mys bland divaner och kuddar i VIP-avdelningen. Under hela dagen saknade jag ingenting, hade alltid ett glas med något gott i handen och kände mig aldrig utskämd utan bara uppskattad av mina fina vänner, HÄRLIGT!!!!!

Min tärna som fick barn för en vecka sedan kunde inte vara med men hade verkligen slitit för att dra igång allt och fixa en härlig dag för mig sålångt hon kunde. De andra underbara hade engagerat hela jobbet med ledighet och grejer, chefer och arbetskamrater, alla visste men ingen sa ett knyst

Är glad och rörd över all omtanke och värme! Nu är det nerförsbacke till bröllopet, kom igen vackert väder för nu KÖR VI!!!!!

Tillde skrev 2009-05-03 02:14:26 följande:
    möhiiiiiippaaaaaaa, världens bästa dag!!!!!!!!
  • LillEm

Åh vad kul Tillde.
    Jag hoppas verkligen att jag också får en möhippa, men man vet ju aldrig..... Har inte hört eller märkt något och många av mina vänner bor långt bort.....

• GladaEmma

Hoppas det löser sig LillEm. Min m2b försa sig häromdagen - bekräftade mina misstankar om den 16/5

• lecaroline

Jag har pyzzlat hela helgen, så nu är det att köpa mera och fortsätta pyzzlandet.
    Det är mycket viskande runt omkring mig nu så något är i görningen och då vill jag kunna slappna av och veta att jag kan unna mig en heldag med mina vänner

I Fredagskväll så ställde vi fram alla bord och stolar och började planera hur det skulle se ut. det tog bara 3 timmar och då fick vi ändå hjälp av en stor stark karl.
    Men nu kan vi göra placeringslistan.

Ikväll bär det av till ikea en sista ggn. Ska köpa vaser, ljus, mer lakan, tyg.. Något jag glömt som kan vara bra att inskaffa där??

• GladaEmma

Vi köpte även ljusfat så att man (förhoppningsvis) slipper stearin på bord/dukar...

• lecaroline

Tack det hade jag glömt att skriva upp...

MER!!

• GladaEmma

Godisskålar kanske? Jag fullkomligen älskar de i rostfritt stål som finns i massa olika storlekar. Tror de heter Blanda men är inte alls säker!

• lecaroline

Hur gör ni med musiken?

På dator hade jag tänkt mig. Men jag vill inte ha den där tysta sekunden. Någon som vet hur man fixar "omlott"??

Svar på tråden 23 Maj 2009