• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • Moninan

Jag är inte heller hippad och kommer nog inte att få förrns till helgen innan så det gäller att vara färdig med allt.

Ni som har blivit hippade: verkar vara så mysigt. Vad kul att fiska torsk!

• paulaner

Det var både mysigt, kul och fantastiskt. Visst är det skönt att ha det gjort - men lyllos er ändå som har det roliga kvar!!!

Moninan skrev 2009-04-28 13:17:38 följande:
    Jag är inte heller hippad och kommer nog inte att få förrns till helgen innan så det gäller att vara färdig med allt.Ni som har blivit hippade: verkar vara så mysigt. Vad kul att fiska torsk!
  • Lumo

Jag håller med paulaner, det var så kul att det känns nästan som sorg nu när den är över. Absolut inget man bara vill ha överstökat. Njut när dagen kommer!

• Tillde

Har inte blivit hippad än men vet att nåt är på G för jag råkade se min kompis mail Men jag undrar när det ska bli, de lär ha tagit semester åt mig och fixat barnvakt för jag och min blivande jobbar 100% om varandra eftersom lillen är för liten för förskola än.
    I lördags var min sista lediga lördag och då blev det inget, trodde på Valborg men har planerat grillfest då med vänner som kommer vara med på hippan och de har tackat ja så om det inte är nån avanceradsuperbluff där min kille tagit semester flera pass(svärisarna är inte hemma och kan passa lillen) så är det inte då iallafall. Ja jag blir inte klok på när det ska bli men samtidigt så ska man ju inte veta heller

Har fixat med det allra sista nu, bara riktigt småplock kvar, som att handla frukost mm. till de som är där natten innan, skriva ut häftet, bränna ner musiken och sånt det inte är nån stress med. Härligt!!

Hur går det för er???

• Daniels B2B

Jag fick min i lördags, trodde att de skulle komma nu på lördag så förstå min chock! Jag var hos sömmerskan och provade klänningen i lugn och ro utanför samlades mina vänner och de hoppade fram när jag rundade husknuten... Blev rädd o glad samtidigt De tog mig till en studio där jag fick sjunga in en singel till låten En sån karl. Därefter fick jag ett uppdrag på stan under tiden vi tog oss till bowlinghallen. Efter detta fick jag ytterligare ett uppdrag, måste tillägga att det inte var några jobbiga och pinsamma uppdrag utan de var bara roliga. Sedan åkte vi hem till en av tjejerna och gjorde tacos, innan maten fick jag gå en tipsrunda om min blivande och på tipsrundan kom till det ytterligare 2 vänner. Kvällen slutade med dans på utestället. Vilken dag..... Ska bli kul o se reaktionen på min sambo när de bankar på dörren den 2 maj
    kl 07.00 *hehehe*

• missbilly

Låter som mysiga hippor!

Jag har heller inte blivit hippad... o är inte säker på att jag får en heller! Sambon ska få sin svensexa på lördag!

• Tualisa

Får jag vara med här... jag gifter mig oxå den dagen i Umeå. ÄR lite nervös för möhippan måste jag säga.. men vi får väl se. VI bor nämligen 80 mil söderut, så det blir sista veckan då vi kommer upp inför bröllopet. SKulle ha gift oss förra året 24 maj, men min lilla bebis valde att komma ut 9 veckor förtidigt, så vi var på sjukhus då... men i år blir det av

• Tualisa

Vad ska man köpa till morgongåva till sin blivande man då????? har ingen aning..

• missbilly

Tualisa: Välkommen!
    Jag har köpt ett guldhalsband jag visste att han ville ha... och så ska jag nog låna en studio och spela in en sång till han!

• Tualisa
    missbilly skrev 2009-04-29 22:46:08 följande:
    Tualisa: Välkommen!Jag har köpt ett guldhalsband jag visste att han ville ha... och så ska jag nog låna en studio och spela in en sång till han!
    Å vilka bra presenter jag har ingen aning... vad jag skulle göra. FUnderar på att foto mig och min dotter ..
Svar på tråden 23 Maj 2009