• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • lecaroline

Jag hade skrikit av mig mycket om min svarade så...

Har gjort det också vid några tillfällen när han inte tycker att man gör något. Typ städning mm mm. Utan han får göra aaaaallt.

Och jag har sagt det många ggr är det bara jag som gifter mig eller är vi två.. För det är bara en som ser till att det händer något!!!

Det blir nog inte bättre.. sorry

• missbilly

Man blir ju så ARG!!!
    Min karl sa det till bekanta häromdagen när de fråga vad jag gjorde... så sa han att jag bara satt hemma o gjorde ingenting... Men jag höll på för fullt o leta karaffer o dukar o löpare mm till festen. GRRRR Vadå inte gör nått??????
    Dessutom tar jag hand om sonen hela dagarna eftersom jag är mammaledig.

Känns som det är jag som gifter mig... inte vi som gifter oss.
    Har märkt att det inte blir bättre..

Har sagt till han en massa gånger att han måste boka in tid för prövning av hyrkläder... men inte har han gjort det än! JAG fick ringa igår för annars vet jag att han skulle stå utan kläder när dagen väl kommer.

Samma med hotell.. det gav jag till honom i uppgift att boka.. det har heller inte blivit av så vi får nog sova hemma verkar det som

GRRRRRRRRRRRRR!!!
    Skönt att man kan skriva av sig här och att det finns de som förstår!!!

• GladaEmma

Ååååh - ska på sista inprovningen av klänningen om en stund. Nu märks det att det närmar sig =)))

• lecaroline

Jag har träffat tjejerna som ska duka och servera mm.
    De var jätte nöjda och tyckte att det ska bli jätte kul.
    1000kr var får de och då blev de ännu gladare. Bättre än vad vårt jobb betalar dem..

Hur mycket betalar ni för er personal??

• lolca

Igår fick jag testa brudmakeupen! Det kändes väldigt bra! Sen fixade min frisör till min frisyr och la in lite slingor i håret så nu är jag redo för bröllopsfrisyr! =)

På tal om att gå ner i vikt, jag har precis tillfrisknat från maginfluensa, två kg lättare... Kanske inte ett roligt sätt att gå ner i vikt.. Hade helst sluppit själva influensagrejen och bara förlorat vikten

• Tualisa

Vi betalar paret som vi har lejt 2000 kr tillsammans.. är det mycket? dom ska servera brukskål, stå i baren på kvällen och diska. VI har annan personal som serverar.. hör till cateringfirman..

känns som jag glömt massor av saker. sitter just nu och fyller i fakta om alla gäster som en liten lathund som skall finnas i häftet vid borden. svårt att veta vad man ska skriva för skojigt på alla. men kul sen för dom som får läsa tror jag. Jag har inte gått in mina skor ännu.. pust.. dom klämmer lite här och där.. hoppas det går bra.

Jag och min sambo har inte bråkat något alls om bröllopet.. men det är nog för att det mesta sköter min syster.. underbara syster!!! så vi får mest göra små saker som hon ber oss om. HOn har ringt ohc bokat saker och skall sköta dekorering och häften till gäster mm.

• Tualisa

skulle förresten också vilja gå ner lite till.. fick barn förra året och jag har 7 kg kvar till min ingångsvikt... skulle vilja men det går inte. jag har aldrig bantat och fixar itne det heller.. är en godisgris. Har försökt tänka på vad jag äter nu iallafall.. men jag är inte nöjd med min kropp. Men eftersom jag skulle ha gift mig höggravid förra året så var klänningen alldeles förstor. Dom har sytt in den nu 2 str, allt som gick enligt prinsessa. Och nu är den i str 40.. korsett, så det går att dra in den mer...

• lecaroline

Måste bara säga att detta är en jäkla trist morgon och det spöregnar ute .. igen..

Men nu är det bara 15 dagar kvar!!

• GladaEmma

Hade sista inprovningen av klänningen igår - gick jättebra. Fullkomligen älskar klänningen

• paulaner

Grattis, det låter ju härligt!!

GladaEmma skrev 2009-05-08 09:57:51 följande:
    Hade sista inprovningen av klänningen igår - gick jättebra. Fullkomligen älskar klänningen
Svar på tråden 23 Maj 2009