Inlägg från: Tualisa |Visa alla inlägg
  • Tualisa

23 Maj 2009

Får jag vara med här... jag gifter mig oxå den dagen i Umeå. ÄR lite nervös för möhippan måste jag säga.. men vi får väl se. VI bor nämligen 80 mil söderut, så det blir sista veckan då vi kommer upp inför bröllopet. SKulle ha gift oss förra året 24 maj, men min lilla bebis valde att komma ut 9 veckor förtidigt, så vi var på sjukhus då... men i år blir det av

• Tualisa

Vad ska man köpa till morgongåva till sin blivande man då????? har ingen aning..

• Tualisa
    missbilly skrev 2009-04-29 22:46:08 följande:
    Tualisa: Välkommen!Jag har köpt ett guldhalsband jag visste att han ville ha... och så ska jag nog låna en studio och spela in en sång till han!
    Å vilka bra presenter jag har ingen aning... vad jag skulle göra. FUnderar på att foto mig och min dotter ..
  • Tualisa
    Tillde skrev 2009-04-30 08:04:00 följande:
    Välkommen hit Tualisa! Tror du och jag varit i samma tråd på FL faktiskt, om du heter samma där? Minns att din lilla tjej kom förtidigt men att allt gick bra Jag och min blivande man har bestämt morgongåva ihop! Vi älskar båda godis men äter inget nu sista månaden innan bröllopet så vi bestämde att det ska stå en stoooor skål med massor av lösgodis till oss på vårt rum när vi kommer upp på natten, det ska vi ge varandra i morgongåva hahahaha Grymt romantiskt men det passar oss!!Men ett fint foto på dig och dottern är väl en kanonbra present!!??
    Mmmm godis!! det lät som en super bra gåva vi är lika dana. Ja, jag heter samma här som på FL, dålig fantasi kanske men är inte så hemlig...
  • Tualisa

jag funderar på om vi ska göra något gemensamt oxå till morgongåva.. orkar inte ta foto.. har ingen fantasi heller om nått annat..

• Tualisa

Vi betalar paret som vi har lejt 2000 kr tillsammans.. är det mycket? dom ska servera brukskål, stå i baren på kvällen och diska. VI har annan personal som serverar.. hör till cateringfirman..

känns som jag glömt massor av saker. sitter just nu och fyller i fakta om alla gäster som en liten lathund som skall finnas i häftet vid borden. svårt att veta vad man ska skriva för skojigt på alla. men kul sen för dom som får läsa tror jag. Jag har inte gått in mina skor ännu.. pust.. dom klämmer lite här och där.. hoppas det går bra.

Jag och min sambo har inte bråkat något alls om bröllopet.. men det är nog för att det mesta sköter min syster.. underbara syster!!! så vi får mest göra små saker som hon ber oss om. HOn har ringt ohc bokat saker och skall sköta dekorering och häften till gäster mm.

• Tualisa

skulle förresten också vilja gå ner lite till.. fick barn förra året och jag har 7 kg kvar till min ingångsvikt... skulle vilja men det går inte. jag har aldrig bantat och fixar itne det heller.. är en godisgris. Har försökt tänka på vad jag äter nu iallafall.. men jag är inte nöjd med min kropp. Men eftersom jag skulle ha gift mig höggravid förra året så var klänningen alldeles förstor. Dom har sytt in den nu 2 str, allt som gick enligt prinsessa. Och nu är den i str 40.. korsett, så det går att dra in den mer...

• Tualisa

va skojigt ni verkar ha haft på era möhippor! Jag har ingen aning när eller om jag blir hippad.. men jag åker upp till umeå den 17 maj, detär en söndag, sen gifter vi oss helgen efter.. så det blir nog på en vardag då. Vet att dom komemr och tar min blivande man på onsdagen den veckan, men vi har en liten dotter på 1 år, så jag är osäker när min blir..

Men jag har blivit så nervös nu sista veckan.. usch.. pirrigt! Vi har inte tränat på valsen ännu... ska ha av längtan till dig .. har inte ens gått in mina skor ännu!!! måste ta tag i detta..

Svar på tråden 23 Maj 2009