• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • Tillde

Ååååh tjejer jag är så FÖRKYLD!!!! Är på ett sätt glad att det bröt ut här i helgen men det MÅSTE bara ge sig innan nästa helg! Jag som ALDRIG brukar bli sjuk!!! Håll tummarna för mig!!

• paulaner

Krya på dig!!!

Tillde skrev 2009-05-12 22:27:15 följande:
    Ååååh tjejer jag är så FÖRKYLD!!!! Är på ett sätt glad att det bröt ut här i helgen men det MÅSTE bara ge sig innan nästa helg! Jag som ALDRIG brukar bli sjuk!!! Håll tummarna för mig!!
  • Tillde

Tack!! Och inte har man vett nog att stanna hemma från jobbet och kurera sig, att det ska vara så satans dyrt att vara lite sjuk *mutter* Hoppas det ger sig, skulle vara trist att vara dålig på sin dag!!
    Hörde om en kille som ätit nåt dåligt kvällen före bröllopet och var matförgiftad hela dagen, fyyyyy vad hemskt

paulaner skrev 2009-05-12 23:12:39 följande:
    Krya på dig!!!
  • MyochErlend

Åhh... Pirr pirr i magen kan jag tänka mig att det är för er blivande brudar nu..
    själva har jag 4 månader kvar.. och tack och lov för det ;)
    Hoppas allt går bra med era sista förberedelser och hoppas ni alla får en fantastisk dag !!

Tillde... jag hållar tummarna för att du blir helt frisk så du är upplagt och kommer känna dig vackrare än någonsin på din stora dag :D

• LillEm

Tillde: Hoppas att du mår bättre idag. Kram på dig.

• GladaEmma

Krya på dig Tillde - det går nog snart över...säkerligen bara nervositeten som visar sitt snoriga tryne :P Kram på dig *försöker smitta dig med mina friska baciller*

• GladaEmma

Har ni sett denna?

SÅ SJUKT KUL!!! Jag känner mig ungefär som mannen här...

• lecaroline
    Tillde skrev 2009-05-12 22:27:15 följande:
    Håller tummarna att du mår bättre nu!!

Har ni sett långtids prognosen väder..

Det skulle regna på fredagen men det har ändrats ser ut att bli en stor sol både fredag och lördag

vader.aftonbladet.se/
  • Lumo

På vårt dagis går just nu vattenkoppor och vår dotter har ännu inte haft det! Tydligen har de haft det i två veckor så nu insjuknar den ena efter den andra efter inkubationen. Inte ett ljud har sagts från dagis om detta. Jag blir så förbannad. Är föräldraledig med yngsta sonen så storasyster hade absolut inte behövt vara på dagis och riskera bli smittad. Nu håller jag henne hemma fram till efter bröllopet. I och för sig kan hon redan vara smittad och vara utslagen lagom till bröllopet men vågar inte riskera något... Kanske vi dessutom slipper andra sjukdomar.

Svar på tråden 23 Maj 2009