• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • lecaroline

Hmmm.. Du var inte lätt flörtad!!

• GladaEmma

Hehe nä tyvärr inte... Ibland kan jag tycka att jag blir jättebra, men oftast tycker jag bara jag ser tjock ut. Det är lite skumt det där för om jag står framför spegeln kan jag tycka att jag är smal och söt, men om någon tar ett foto samma sekund så tycker jag att jag ser tjock ut på fotot. Måste lägga av med det där!

• lecaroline

Ja vissa vinklar kan ju försköna en en hel del. Och man blir ju kanon fin när man sitter och äter!!

• GladaEmma

Hahaha ja verkligen. Eller gapskrattar - när man sådär jättevackert skrynklar hela ansiktet, visar alla lagningar i tänderna och ovanpå allt skapar minst 3 dubbelhakor! haha

• lecaroline

Ja de jävla dubbelhakorna som ska med på bild jämt..

Och så sitter man och trycker ut hakan så blir det ännu värre
    ha ha ha!!

• lecaroline

Jag är så orolig för att det inte kommer att klaffa tidsmässigt den dan.. Vi ska ju åka bil i ca en timme för att komma till fotografen och kyrkan. Tänk om det är någon krock eller vad som helst som händer så spricker allt.. Kan inte gå upp tidigare ska vara hos frissan kl 06,00...

• GladaEmma

OJ! Redan kl 6 ! Hur dags gifter ni er?

• paulaner

OJ! Jag säger samma sak!!! Jag som tycker att jag ska vara tidigt hos frissan kl 08.30, men 06.00 slår ju det mesta Ska du ha en väldigt avancerad uppsättning??

GladaEmma skrev 2009-05-15 14:29:21 följande:
    OJ! Redan kl 6 ! Hur dags gifter ni er?
  • lecaroline

Nej det ska jag inte. Men hon vill ha 4 timmar på sig så jag är klar vid 10,00 fotografen är kl. 12,00 och det tar ca en halvtimme att ta på sig. Sedan har vi en halvtimme innan vigseln som är kl. 14,00 Sedan får vi vila i bilen tillbax till gbg.

Svar på tråden 23 Maj 2009