Men åååh!!! Måste bara skriva av mig lite...
En väldigt nära vän till oss är utbildad i foto och film och han har erbjudit sig flera gånger om att ta fotona på vårt bröllopet. Vi blev ju självklart jätteglada och bestämde med honom.
I förrgår kväll ringde min fars kusin, som oxå kommer på bröllopet, och frågar hur vi hade tänkt oss med fotograferingen. Denne man är jätteduktig hobbyfotograf och på midsommarafton förra året slängde han ur sig att han gärna ville fotografera om vi skulle gifta oss (då visste de ju inget). Vi sa typ "ja, vad trevligt". Sen inte mer om det - har inte hört ett ljud från honom sedan dess och NU ringer han om det.
Asså jag vill inte verka oförskämd, men om man så gärna vill vara fotograf så får man väl kanske säga något när man t.ex. får inbjudan! Eller är jag helt fel på det? När han ringde berättade jag ju självklart att vi har en vän som kommer ta foto också, men att vi skulle bli jätteglada om han ändå ville ta en massa foto så att vi har många att välja mellan. Då blev denne man sur, precis som att han ville ha ensamrätt eller nått. Jag blev bara så paff och sur och ledsen. Varför reagerar man såhär!?
Vi vill ju självklart inte att någon av dem ska sura över att den andre också agerar fotograf - hoppas att det hela blåser över innan nästa helg! Eller jag kanske överreagerar? Det är kanske inget problem egentligen? suck