• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • lecaroline
    Hemlig2009 skrev 2009-05-14 12:19:18 följande:
    Ehh, idag står det på yr.no att Halmstad ska få 26 grader och sol och igår stod det 11 grader och regn. Aftonbladet säger 25 grader och sol med ett moln så de säger ju inte så olika iaf...
    Jag gillade din mer än aftonbladet..
    Fast båda säger att det inte ska bli regn
  • JoM maj09

Aftonbladet säger att vi får moln i Gävle, men 24 grader! Huvudsaken det inte blir regn men visst vill man ju att solen ska titta fram också. Jag håller tummarna på sol och värme för oss alla på vår stora dag!!

• GladaEmma

Ja aftonbladet har väldigt svårt att bestämma sig för Malmö oxå. Tidigare idag stod det 16 grader och molm och nu står det 22 grader och strålande sol - jag röster på det sista!

• Lumo

Hemlig2009: yr.no gillade jag. Då kommer Ängelholm ha 26 grader och sol, inget regn. Nu kollar jag inga andra...

• Lumo

GladaEmma: Är du också från Skåne kanske?

• GladaEmma

Lumo: Jadå - bor i Malmö, ska gifta oss i Kyrkheddinge utanför Lund

• lolca

Ska man inte vara mer nervös nu när det bara är en vecka kvar?! Jag är lugn som en filbunke enligt mina kollegor och mig själv. Känner mig inte ett dugg nervös och allt är under kontroll..

Hur mår ni?!

• Lumo

Nja, är nog inte helt lugn just nu. Kanske mest irriterad på min m2b som tror att allt ordnar sig själv... Hans uppgift har varit att ha kontakt med vår catering då han känner henne som driver den. Bad honom boka tid med henne så vi kunde träffas i nästa vecka för att gå igenom kvällen. Fick besked av honom att mötet med henne skulle bli på måndag kväll. Ok, då fixade jag såklart barnvakt till det. Idag kläcker han ur sig att nej, det var inte 100%-igt bestämt till just den dagen, de hade kommit överens om att vi kunde träffas i början av veckan och måndag var den enda dagen som hon inte kunde. Nu har vi såklart så mycket annat inbokat på alla de andra dagarna så jag har inte en aning hur vi ska få till detta. Han har dessutom trott att han inte skulle behöva vara ledig mycket mer än fredagen som ju är en klämdag, har nog gått upp för honom att han måste ta ledigt åtminstone onsdag em också då han ska hämta sina kläder och då även prova dem en sista gång för ev justeringar. Hade ju varit bra om jag hade kunnat fixa detta med... Urh är som sagt ganska irriterad just nu. Fler som känner som mig?

• Tillde

Känner likadant, alla frågar om jag är nervös, näää faktiskt inte mest förväntansfull

lolca skrev 2009-05-14 19:04:28 följande:
    Ska man inte vara mer nervös nu när det bara är en vecka kvar?! Jag är lugn som en filbunke enligt mina kollegor och mig själv. Känner mig inte ett dugg nervös och allt är under kontroll..Hur mår ni?!
  • GladaEmma

Precis!

Tillde skrev 2009-05-14 19:35:38 följande:
    Känner likadant, alla frågar om jag är nervös, näää faktiskt inte mest förväntansfull
Svar på tråden 23 Maj 2009