Nja, är nog inte helt lugn just nu. Kanske mest irriterad på min m2b som tror att allt ordnar sig själv... Hans uppgift har varit att ha kontakt med vår catering då han känner henne som driver den. Bad honom boka tid med henne så vi kunde träffas i nästa vecka för att gå igenom kvällen. Fick besked av honom att mötet med henne skulle bli på måndag kväll. Ok, då fixade jag såklart barnvakt till det. Idag kläcker han ur sig att nej, det var inte 100%-igt bestämt till just den dagen, de hade kommit överens om att vi kunde träffas i början av veckan och måndag var den enda dagen som hon inte kunde. Nu har vi såklart så mycket annat inbokat på alla de andra dagarna så jag har inte en aning hur vi ska få till detta. Han har dessutom trott att han inte skulle behöva vara ledig mycket mer än fredagen som ju är en klämdag, har nog gått upp för honom att han måste ta ledigt åtminstone onsdag em också då han ska hämta sina kläder och då även prova dem en sista gång för ev justeringar. Hade ju varit bra om jag hade kunnat fixa detta med... Urh är som sagt ganska irriterad just nu. Fler som känner som mig?