• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • GladaEmma

Åh nä så tråkigt - stackarn

missbilly skrev 2009-05-12 14:02:44 följande:
    Vi har inte tränat mycket vals alls... bara en gång på typ 2 minuter.. och min m2b kan inte alls!Nu har han ju dessutom brytit ett revben (under gokart på svensexan i lördags) så nu har han took ont o kan knappt röra sig Så för oss blir det nog ingen riktig vals dansad!
  • GladaEmma

Har suttit en massa på iTunes och sökt =) Men som sagt - kommer det ingen lista, så påminn mig!

paulaner skrev 2009-05-12 13:56:03 följande:
    Jaaaaa,gör det, vilken bra idé! Vi har nämligen inte valt låt än....
  • missbilly

Ja verkligen!
    O nu som jag behöver som mest hjälp med planeringen!
    Skulle ha varit till Uppsala idag o köpt löpare (gardiner) på ikea för de finns inte i gävle... men han klarar inte att åka bil så långt
    Så det bli nog att åka själv med sonen imorn för sen jobbar jag tors o fre, sen är det bara en vecka kvar

GladaEmma skrev 2009-05-12 14:03:18 följande:
    Åh nä så tråkigt - stackarn
  • Tualisa

va skojigt ni verkar ha haft på era möhippor! Jag har ingen aning när eller om jag blir hippad.. men jag åker upp till umeå den 17 maj, detär en söndag, sen gifter vi oss helgen efter.. så det blir nog på en vardag då. Vet att dom komemr och tar min blivande man på onsdagen den veckan, men vi har en liten dotter på 1 år, så jag är osäker när min blir..

Men jag har blivit så nervös nu sista veckan.. usch.. pirrigt! Vi har inte tränat på valsen ännu... ska ha av längtan till dig .. har inte ens gått in mina skor ännu!!! måste ta tag i detta..

• LillEm

Jag kan dansa wienervals efter att ha gått en danskurs under 1 år men eftersom att min blivande har en sådan ångest när det gäller dans så kommer vi att skippa valsen. Istället så blir det en mysig tryckare till Nothing else matters . Jag vill hellre att han mår bra än att jag tvingar honom till något som känns jobbigt.

• missbilly

Ingen här som bor i uppsala o vill hjälpa mig med en sak??

• lecaroline
    GladaEmma skrev 2009-05-12 13:36:12 följande:
    Ta såna med tydlig valstakt! "Come away with me" "You light up my life"... Jag har en lista hemma - påminna mig så skriver jag in den här ikväll
    En lista låter bra

Nu var jag iväg och beställde brudbukett och allt där till (ej borden) Går på ca 2000kr..

Mycket, lite??
  • Hemlig2009

Våra blommor inkl bordsdekorationer och kastblommor går på 5000 kr. Tycker det är sjukt mycket men vid det här laget orkar jag inte tänka om...

• lecaroline

Jag ska försöka få bordsblommorna så billigt som möjligt..
    Hade inte alls räknat med så här mycket från början.
    Men det kommer att bli fint

• Vitadrömmar

Hej på er alla Brudar!!
    Nu är det snart dax för oss att bli fru!! Jag hade min möhippa i lördags,helt ovetandes åkte jag med min familj till sunsvll för att shoppa det sista inför bröllopet. Men helt plötsligt inne på en affär när vi stog i kassan för att betala kommer alla tjejkopisar fram,och säger att nu ska jag följa med dom istället!!Fick i första uppdrag att gå in och handla 1par trosor oc 1par strumor(fick 200kr)Sedan fortsatte vi i bil in till stan,där ytterligare 2 komisar slöt upp och vi fikde på ett mysigt fik,sedan fick jag sätta mig mitt på sunsvalls torg och rita av min sambo(hur jag uppfattade honnom)Sedan vart det att dasa mitt på torget med sundsvallsdraken!!!ojoj,vilken syn!Det hela avslutades med spa och helkroppsaroma massge,sista middag och ytterligare fika innan vi skildes åt!!En toppendag!
    Har precis mailat iväg fest program och sånghäfte till svärföräldrarna,så ska dom skriva ut det åt oss!Så nu börjar alla bitar falla på plats!

Svar på tråden 23 Maj 2009