• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • paulaner

Vilka hippor ni har haft allihopa, så kul!!!!

• lecaroline

Vad hysteriskt mycket man har att göra nu!!

Har ni börjat att träna vals???

• GladaEmma

Vi gick en danskurs "Sällskapsdans inför bröllop och bal" under våren så vi fräschar upp minnena lite då och då. Måste bli lite seriösare bara!

• paulaner

Men oj så bra!!!!
    Min blivande säger att han kan dansa vals, men jag har aldrig sett honom göra det och vi har inte övat. Han dansar YTTERST SÄLLAN. Själv älskar jag att dansa, både vals och annat. Vad tror ni, ska jag lita på att han kan

GladaEmma skrev 2009-05-12 11:01:19 följande:
    Vi gick en danskurs "Sällskapsdans inför bröllop och bal" under våren så vi fräschar upp minnena lite då och då. Måste bli lite seriösare bara!
  • GladaEmma

Ni får ta en svängom där hemma ;)

• lecaroline
    GladaEmma skrev 2009-05-12 11:51:28 följande:
    Ni får ta en svängom där hemma ;)
    Vi ska ta en sväng om i helgen på dansbanan.
    Något tipps om bra nybörjar låt??
  • GladaEmma

Ta såna med tydlig valstakt! "Come away with me" "You light up my life"... Jag har en lista hemma - påminna mig så skriver jag in den här ikväll

• paulaner

Jaaaaa,gör det, vilken bra idé! Vi har nämligen inte valt låt än....

GladaEmma skrev 2009-05-12 13:36:12 följande:
    Ta såna med tydlig valstakt! "Come away with me" "You light up my life"... Jag har en lista hemma - påminna mig så skriver jag in den här ikväll
  • paulaner

...alltså brudvals om det var någon som inte förstod vad jag menade

• missbilly

Vi har inte tränat mycket vals alls... bara en gång på typ 2 minuter.. och min m2b kan inte alls!
    Nu har han ju dessutom brytit ett revben (under gokart på svensexan i lördags) så nu har han took ont o kan knappt röra sig
    Så för oss blir det nog ingen riktig vals dansad!

Svar på tråden 23 Maj 2009