Inlägg från: lecaroline |Visa alla inlägg
  • lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • lecaroline

Den andra hade stängts så jag gjorde en ny.
    Det sista vi pratade om var 100 dagar kvar. Nu då 99! : )

Och jag har inte heller fått iväg inbjudningarna, men innan veckan är slut ska de iväg..

• lecaroline
    lolca skrev 2009-02-12 19:43:15 följande:
    I morgon ska jag och min blivande man proväta vår bröllopsmeny! Är väldigt nyfiken över det. Tror att vi har valt mycket god mat! Vi skickade ut inbjudningarna väldigt tidigt, redan i november, men nu har vi fått svar från alla utom 3 par. Ingen har tackat nej än!
    Man kan allså få provsmaka innan man bestämmer sig? Är det fler som ska göra det??
  • lecaroline

Vi håller på med våra.. Har ju inte riktigt bestämt vad vi ska heta i efternamn.. Ett vanligt eller ett väldigt ovanligt. vara lite mer anonym som barn eller alla vet vem du är..

• lecaroline

Vi har typ inte fått svar av någon förutom familjen... Jag har tycker inte detta är roligt : (

• lecaroline

15 April... men det är inget roligt att vänta!!

• lecaroline

Det är ju faktiskt lätt att glömma bort det sedan..
    Och vissa tror ju att de är osa atomatiskt för att de pratar med en om bröllopet...

• lecaroline

Jo, lite så går ju tankarna. Nu har ialla fall 2 osa t sig på messenger..

• lecaroline

Nu har 2 till osa t sig!! Bara för att man beklagar sig!! : )

Svar på tråden 23 Maj 2009