• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • lecaroline

Winervals är långsammare och mycket roligare att dansa till.
    Vi har inte börjat att träna på valsen han kan inte alls. och jag har inte dansat på 15 år..

Har köpt min viner i Tyskland vet att de är goda, men det är svårt att rekomendera något då maten är olika..
    Tog den billigaste halvtorra champangen som fanns

Jag har för länge sedan slutat att oroa mig för min m2b uppgifter. Vill han sitta sista veckorna natten igenom så får han göra det.. När de har fattat att vi inte tänker ta på oss det med så får de allt lite fart i röven jag lovar!! men som sagt det tar tid.. jag började med inbjudningarna de jag inte fick adressen till blev inte bjudna..

• Lumo

Tror nog att alla männen är ungefär likadana. Jag får hela tiden påminna min m2b om de saker som står på hans lista. Känner mig lite splittrad just nu för mitt upp i alltihopa blev vi tvungna att riva ut köket pga en vattenläcka så nu är vi mitt uppe i att välja nytt kök. Ev kommer detta att bytas redan i nästa vecka. Suck, börjar som sagt känna mig lite småstressad...
    Jag och dottern var hos skräddaren idag och provade våra klänningar. Dotterns klänning har skräddaren ritat, den är bara så underbart fin. Vi har ljusgrönt som tema och hon ska ha en grön klänning med liten bolerojacka till.
    Hämtade hem min brudklänning från butiken häromdagen och provade den idag för första gången hos skräddaren som ska sy in den. Man har lite svårt att fatta att det bara är några veckor kvar nu.

• lolca

Idag har jag hämtat vigselringen! =) Fick prova den hos juveleraren och ville inte ta av den igen. Snart tjejer! Snart är det dags!

• GladaEmma

Jag vet - samma känsla här. Jag lämnade kvar min där för att inte pilla på den hela tiden =)

lolca skrev 2009-04-17 19:00:32 följande:
    Idag har jag hämtat vigselringen! =) Fick prova den hos juveleraren och ville inte ta av den igen. Snart tjejer! Snart är det dags!
  • lecaroline

Ringarna är det enda som vi lämnat kvar i lägenheten, nu när vi flyttat ut till kolonin! Annars vill jag bara prova den hela tiden!!

• lecaroline

Nej klänningen är kvar också..

• GladaEmma

Jag är för nojig för det...är rädd för inbrott! haha!

Idag är det bara 5 veckor kvar!!!

• lecaroline

Har lagt in någr nya bilder om någon vill se!!

Jag vet enbart 5 veckor...

I natt drömmde jag att jag blev kidappad för möhippa. Hade panik för att jag inte duschat det sista jag gjorde kvällen innan och inte var nyrakad under armarna Sedan har jag planerat att packa en liten väska med smink och finkläder och det hade jag inte hunnit packa.. Gud vad nojig man är!!

• Daniels B2B

Vad roligt med en tråd för oss som gifter oss 23 maj... Vi gifter oss också då, känns som det är koll på läget men instämmer med många ovanstående, fy vad nervöst det börjar bli!
    Ska göra rispåsar nästa vecka, placeringskorten blev klara förra veckan. Håller på med bordsplaceringen och däremellan börjar jag bli nervös över en möhippa Jag har nog av misstag fått reda på att jag ska få en men.... jag vet ju inget mer! Min blivande ska få sin svensexa den 2 maj, har en känsla av att det blir oss båda de kidnappar då!

• lecaroline

Min skulle kunna vara nu på lördag.. för helt plötsligt är alla så upptagna..

Ja som sagt bara 5 veckor kvar!!

Svar på tråden 23 Maj 2009