• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • lecaroline

Det är jätte pilligt!!

Men ju mer pill desto mindre stress!!..

• paulaner

Oh jag blir imponerad av ditt lugn. Jag skulle hellre säga: ju mer pill desto mer stress. Jag försöker just nu undvika allt som tar fööööör låååååång tid, men det är ju jag
    Planerar för att allt ska gå snabbt och lätt. Jag har i och för sig lite pill kvar med placeringskorten/menyn. Vi ska inte ha något festhäfte utan i stället ett lite större kort med menyn på och gästens namn.

lecaroline skrev 2009-04-08 14:11:04 följande:
    Det är jätte pilligt!! Men ju mer pill desto mindre stress!!..
  • lecaroline

Toastmaster gör festhäftet så jag slipper det!! Planering med lekar osv under minglet och middagen sköter de också. Jag har kommit med lite önskemål som att de ställer upp gästerna typ 2 och 2 och fotar dem på en plats som vi gjort i ordning.. + Att de använder samma papper som vid inbjudan. Sedan har de fria händer. Den ena toastmastern sa att detta kommer bli spex som gästerna sent kommer att glömma.
    Det är jätte spännande!!!

Har ni börjat att gå in skorna ännu??

• Hemlig2009

Jag har börjat gå in skorna, ibland glömmer jag bort det dock.

Igår provade jag klänningen för andra gången och den passar nu! Jag beställde ju en storlek för liten i januari så det känns så skönt. Nu ska jag bara hålla den här vikten eller gå ner lite till. Känns bra! Pappa tyckte jag var fin, han fick nämligen assistera.

Hindersprövningen har också gått igenom och sambon namn är ändrat (bara förkortat) så jag ska idag skicka in om namnändring på mig själv.

Vad har ni andra kvar att göra?

• GabriellaochTomas

En lista så jag vet vad jag har kvar att göra...

• lecaroline
    GabriellaochTomas skrev 2009-04-09 12:38:09 följande:
    En lista så jag vet vad jag har kvar att göra...
  • missbilly

Jag har inte enns köpt skor än :-O
    Ska till tyskland nu i påsk så jag hoppas att kunna hitta skor, underkläder, ring och lite dekorationer där. O så ska vi så klart handla alkohol!!
    Annars har jag maaassor kvar att göra... Känns som jag har det mesta kvar.
    Blev ju strul med lokal så jag vet ännu inte vart vi ska vara :-O

• lecaroline
    missbilly skrev 2009-04-09 14:27:07 följande:
    Jag har inte enns köpt skor än :-OSka till tyskland nu i påsk så jag hoppas att kunna hitta skor, underkläder, ring och lite dekorationer där. O så ska vi så klart handla alkohol!! Annars har jag maaassor kvar att göra... Känns som jag har det mesta kvar.Blev ju strul med lokal så jag vet ännu inte vart vi ska vara :-O
    Oj! Där hade jag haft panik!! Ingen lokal och då är det svårt att veta hur man ska pynta den..
  • missbilly

Ja jag vet!! Jag är såååååå stressad!!! =(
    Går o har ont i magen mest hela tiden just nu =(

lecaroline skrev 2009-04-09 14:38:00 följande:
    Oj! Där hade jag haft panik!! Ingen lokal och då är det svårt att veta hur man ska pynta den..
  • lecaroline

Vart ligger trönö kyrka??

Ni har inte tänkt att satsa på partytält?? Då är ju allt klart..

Svar på tråden 23 Maj 2009