• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • JoM maj09

Min klänning har nu anlänt och provade den i onsdags, ska bara läggas upp lite framtill, sedan är den min :). Då fick jag verkligen en glimt av hur jag kommer att se ut på dagen "D". Riktigt härligt kändes det. Och den är så supersnygg, åh vad jag längtar nu.

Beställde ringen igår, på nätet. Lite nervöst blev det allt, är ju så mycket pengar. Men det ska bli bra. Tar ca två veckor innan jag får den så det är bara att vänta med spänning.

• GladaEmma

Spännande JoM! Visst är det härligt att prova klänningen första gången. Min är helt klar i morgon =) Har bestämt mig för att låta den hänga kvar i ateljén så att jag inte går och pillar på den hemma hela tiden. Alt. hänger jag den hos mina föräldrar.

Var har du beställt ringen? Får man se?

• JoM maj09

GladaEmma skrev 2009-04-03 11:05:29 följande:

Var har du beställt ringen? Får man se?
    Beställde ringen från vigselringar.se, bild finns i mitt galleri. Har provat den i butik innan men hittade den så mycket billigare på nätet (nästan halva priset).
  • GladaEmma

Hittar ingen ring i ditt galleri =(

• JoM maj09
    GladaEmma skrev 2009-04-03 13:02:55 följande:
    Hittar ingen ring i ditt galleri =(
    Hoppsan.. var helt säker på att jag hade lagt den där, lägger dit den när jag kommer hem från jobbet :).
  • JoM maj09
    GladaEmma skrev 2009-04-03 13:18:39 följande:
    Tihi - gör så =)
    Nu ligger bilden i galleriet :).
  • Hav och Sol

Leocaroline: Vad trist! Ni borde lära era vänner att veta hut! Blivande makar måste kanske skicka alla vännerna på en vett & etikett-skolan innan inbjudningarna åker iväg.

Jag skickade mina till Alla-hjärtans-dag (fredag). Jag satt och väntade vid mailen på fredagkväll och tyckte eg det var trist att bara ett par hade kastat sig på mailen och svarat samma dag. Sen satt jag hela helgen och kollade mailen. De flesta svarade dock inom de två första veckorna.

Nu vill flera ta med sig sina partners då 6-7 mån gått och de bestämt sig för att kalla sig för par. Så nu handlar det om samtal om det fler får komma. Alla min närmsta vänner var singlar när vi förlovade oss (aug 2007) men är de inte de längre =)

Länge leve kärleken, säger jag och tar emot alla hela par!

• GladaEmma

Jättefin!

JoM maj09 skrev 2009-04-03 20:22:56 följande:

Nu ligger bilden i galleriet :).
Svar på tråden 23 Maj 2009