Moninan skrev 2009-03-31 14:55:11 följande:
Usch vad jag känner mig låg idag... Min m2b svensexa är snart på g. Toastmastern och bestman planerar jättemycket till min blivande man... Själv har jag nog vetat länge att jag troligtvis inte kommer att få en möhippa eftersom min första tärna (min syster) tänker aldrig så långt på andra förutom när det gäller sig själv så jag vet att hon inte tänker ordna en möhippa för mig. Min andra tärna pluggar och bor inte här så hon har svårt att ordna något.Idag så sa min blivande att han har "ordnat" en som kanske kan ordna en möhippa till mig! Usch vad hemskt detta känns. Jag känner mig så ensam om. Jag känner mig patetisk som inte har någon som fixar en trevlig dag för mig... Jag har vänner som hjärna hade ordnat en möhippa men man vill inte fråga dem... " Hej kan du orna min möhippa"? Nej usch vad jag gnäller. Jag tar en heldag på spa istället! Ursäkta att det blev så långt.
kan du inte typ säga lite fint det du berättade nu för dina vänner så kanske de kommer på tanken. Annars sitter de nog och väntar på ett telefonsamtal från dina tärnor och tycker att det är hög tid nu!!
Min kusins mans bestman är ni med??
Han höll på att bygga hus och la inter över detta ansvar på någon annan. När hans lumpar kompisar fattade att det inte höll på att bli något tog de saken i sina händer och tog med honom ut och seglade. Så hans bästa vänner fick inte vara med för de kännde inte varandra. Och sista helgen blev svensexan..
Jag tycker att det är jätte taskigt av dem som tar det på sitt ansvar att skita i det hela!!