• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • Hemlig2009

Idag kom både klänning och ring! Nästan för mycket på samma dag.

Ringen är jättefin och klänningen också. Dock är den för lång så jag måste få den uppsydd. Chansade och lät min sambo hämta klänningen då det är 14 mil hemifrån. Men men, både jag och klänning och skor måste tillbaka. Känns ändå hur bra som helst!

• GladaEmma

Vi ska till Samos i två veckor =) Ska bli så himla skönt.

Var och provade min klänning idag - den kommer bli sååå fin =)))

• lolca

Vi åker till Korsika i mitten på juli! Eftersom jag är lärare så får det bli så. Har inte råd att ta ut obetald semester mitt i terminen.

Var och provade min vigselring idag hos juveleraren. Det kändes väldigt bra.. Det är inga stenar i den än, men jag fick en känsla av hur det skulle se ut ändå! Kommer att bli svårt att låta bli den sen när man får hämta ringen

• Leeeloo

Vi åker till Los Angeles i mitten på Juni. Läntgar jättemycket. =) Ska även åka förbi Las Vegas och Grand Canyon. =)

• lecaroline

Vi åker ner till Nice eller en by bredvis som heter Villeneuve-loubet kommer nog vara där i ca 3 veckor!!

• JoM maj09

Nu har min klänning kommit också!! Ska prova den på onsdag, så sännande!

Vi kommer att spara vår bröllopsresa till i höst. Åker på en miniresa i tre dagar direkt efter bröllopet först men den riktiga bröllopsresan spar vi med. Jobbmässigt passar det bättre så då jag kanske har oturen att vara utan jobb i höst, då passar det perfekt med en semester i väntan på nytt jobb :).

• Lumo

Nu måste jag bara få beklaga mig lite...