GabriellaochTomas skrev 2009-03-30 21:40:08 följande:
Känns som om planeringen just nu stagnerat hos oss, går mest o väntar på osat som är den 20 april (varför tog vi ett så sent datum?), blir mest irriterad eftersom många måste boka boende och alla verkar tro att de kan bo i vårt hus som dock är reserverat till tärnan, barnvakten (min syster) samt långväga gäster från Italien, sen är det knö
kfullt.Vi ska i alla fall sova på hotell :) Hur gör ni andra? En fråga till: Vi tänkte ha presentöppningen dagen efter, ska man meddela det innan? Vi tänkte typ skriva ut det i festprogrammet, vill man som gäst veta innan? Det känns som om jag missat att beställa/fixa ngt, men det kanske är nerverna som börjar spöka, "allt" står ju på checklistan....
Jag är precis där också!! vet inte vad man ska göra, är lite trött på att handla tills man provdukat osv..
Undrar varför folk inte har vett att osa (15 April) hälften har gjort det nu..
Vi kommer inte att nämn presentöppningen. De som är kvar får vara med och sedan är det till att börja röja och städa och fixa. Och då vill jag inte ha en massa msk springandes runt benen..
Har ni fått tillbaka hindersprövningen? Är typ en månad sedan jag skickade iväg den..