• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • lecaroline

min m2B kommer inte göra det med sina släktingar. Får se vad jag gör. Min ästa bästa vän har inte heller hört av sig. Honom tänker jag skälla ut om han inte hör av sig!!

• GladaEmma

Våra föräldrar (värdpar) kommer ringa släktingarna och vi vännerna

• Lumo

Det är inget som förvånar mig längre när det gäller att OSA. Vi hade vår sista OSA dag den 31 mars. Min m2b:s kusin hörde aldrig av sig så redan dagen efter ringde min m2b till hennes mobil. (Gjorde det så tidigt pga att hon struntade att höra av sig när vi hade OSA till sonens dop). Han fick då ett svar tillbaka via sms att hon satt upptagen i möte men att de väldigt gärna kom på bröllopet och att hon skulle ringa ASAP. Hon har fortfarande inte ringt...
    En annan släkting till min m2b ringde också sista dagen och bad om att få vänta med att ge besked till efter den 16 april för då får han och frun sitt nya schema! Så gärna vill de gå på bröllop. Om man tror att man jobbar får man kanske lägga in om semester innan, det var anledningen till att de fick sina inbjudningar 1 feb. Eftersom de visste detta redan när de fick inbjudan kunde de ju ringt med en gång och inte väntat till sista dagen kan man tycka. Nu får jag göra två alt på brodsplaceringar eftersom jag inte vet om de kommer eller ej. Det är dessutom tre personer då det även är deras dotter som ju är min m2b:s kusin. Som sagt inget förvånar och håller med om att det är så dålig stil att inte höra av sig!

• GladaEmma

Suck ja...vad ska man säga liksom =(

• Lumo

Har ni mycket kvar att göra inför själva bröllopet annars? Började få lite panik innan när det gick upp för mig att det verkligen inte är många veckor kvar. Känns just nu som att jag inte kommer igång med något men det är nog så att jag redan har fixat det mesta sk pysseljobbet innan. Skrev ihop en liten lista med allt som ska fixas dagarna/dagen innan för att se var vi behöver mer hjälp.
    Har också en blivande svärmor som inte är allt för kul som jag inte kommer räkna med som hjälp. Hon har varit totalt ointresserad och inte ens frågat om något som rör bröllopet. Igår när jag råkade säga till henne att hon verkat totalt ointresserad och inte frågat något sa hon "men jag har ju tackat för inbjudan och sagt att vi kommer". Ja, det är också allt! Nej, känner att nu klagar jag bara...
    Nu ska vi tänka positivt och ha kul med planeringen den sista tiden! Full fart mot bröllop tjejer!

• GladaEmma

Vi har inte så mycket kvar - hoppas jag...har garanterat missat nått! Håller som bäst på med festprogrammet och allt med det. Ska till IKEA idag och köpa blockljus som jag ska smälta in vårt monogram på. Sen är det väl mest att printa allt.

Usch snälla! Vad har jag missat!? Känns på tok för lugnt!

• lecaroline

Jag ska provduka 2 bord nu under påsk.
    Det största jag har kvar är vigselprogrammet.
    Sitter hemma och pular med servettringar. Pärlor och ståltråd
    Blir rätt bra faktiskt, bilder kanske kommer efter påsk..

• Leeeloo

Jag kan inte riktigt förstå att det bara är 45 dagar kvar! Hur kan tiden gå så fort? =)

• Lumo

lecaroline: Oj, det måste vara mycket pill med att göra servettringar med pärlor och ståltråd. Hade själv också den tanken men ändrade mig då jag tänkte att det säkert skulle bli mycket att trä. Ska titta i ditt galleri efter påsk, blir så nyfiken på hur du har gjort.

Svar på tråden 23 Maj 2009