• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • missbilly

Det ligger utanför Söderhamn.

Har funderat lite på tält men det är så svårt när man inte vet vad det blir för väder... kan lätt bli kallt!!!

• GladaEmma

Finns där eluttag i närheten kan ni ju sätta in såna där värmefläktar om det blir för kallt =)

missbilly skrev 2009-04-09 15:24:04 följande:
    Det ligger utanför Söderhamn. Har funderat lite på tält men det är så svårt när man inte vet vad det blir för väder... kan lätt bli kallt!!!
  • lecaroline

Jag tror inte det blir kallt! Vi ska ju själva ha det hälften är dansbana och hälften partytält som ställs upp framför.
    Har man bara mycket gäster så brukar det inte vara så kallt och vi har ju valt bästa tiden.
    Men som sagt något element i fall.. och mycket ljus

• GladaEmma

Om inte annat får man ta några varmande droppar ;)

• missbilly

Ja.. jag ska kolla om vi har nånstans att ställa upp ett så stort tält! =) Låter mysigt! Tänkte att man kan ha sånna infravärmelampor oxå om det skulle bli kallt!
    Ska kolla upp mer när påsken är över.

Caroline vart gifter ni er då?

• lecaroline

På Torpakolonin, vid östra sjukhuset i Göteborg
    Den ska blomstra då!!

• Tillde

Jag ska få möhippa Fick av misstag se en grej idag och det verkar som att alla mina underbara vänner är engagerade, MYS!!!! Men mer vill jag inte veta, går bara och myser över att de faktiskt gör en sån sak för lilla mig! Life´s wonderful!!!

• paulaner

Jag håller med dig om känslan Tillde! Jag ska visst också bli hippad, fast jag vet inte NÄR!

Tillde skrev 2009-04-10 20:31:31 följande:
    Jag ska få möhippa Fick av misstag se en grej idag och det verkar som att alla mina underbara vänner är engagerade, MYS!!!! Men mer vill jag inte veta, går bara och myser över att de faktiskt gör en sån sak för lilla mig! Life´s wonderful!!!
  • GladaEmma

Ja visst är det spännande! Jag har mina aningar om valborgshelgen...får väl se =)

paulaner skrev 2009-04-14 10:20:27 följande:
    Jag håller med dig om känslan Tillde! Jag ska visst också bli hippad, fast jag vet inte NÄR!
  • Marrajja

Blev hippad igår! Var livrädd och chockad först men det blev en toppendag med relax, salsakurs, fotosession och middag med finaste vännerna :D

Svar på tråden 23 Maj 2009