• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • lecaroline

Hallå tjejer är det någon som börjar få stora fjärilar i magen idag?? Nu när det är exakt 2 månader kvar..

• Hemlig2009

Japp, nu börjar det kännas ordentligt!

• paulaner

Hm, det var ju nyss 3 månader kvar. Hjälp, vart tar tiden vägen???

lecaroline skrev 2009-03-23 09:43:04 följande:
    Hallå tjejer är det någon som börjar få stora fjärilar i magen idag?? Nu när det är exakt 2 månader kvar..
  • lecaroline

Jag vet inte... Har ni fixat era vigselprogram?

• Hemlig2009

Jag satt med omslagen till dem igår, skar till dem och fixade. Innehållet behöver bli godkänt men är annars helt klart.

Fick också gjort innehållet till festprogrammet igår, det enda som saknas nu är bordsplaceringen och gästpresentationerna. Omslagen till dessa är också under "pågående arbete".

• paulaner

Vi ska inte ha något särskilt vigselprogram... Och vi har kvar att bestämma meny, vad vi ska dricka (måste beställas i förväg), bordsplacering och en hel massa annat. Hilfe! Om folk bara kunde OSA lite snabbare. Men jag brukar själv OSA sista dagen så jag vet hur det är. Jag kan ju säga att nästa gång jag blir bjuden på bröllop så ska jag OSA SAMMA DAG!! Nu vet man ju hur det är att gå och vänta...

• Moninan

Herregud vad tiden går!!!! JAg hinner inte med allt. Går alldeles för fort. Men idag så ska vi iväg och prova ut m2b kläder. Festhäfterna ska skrivas ut. och en massa annat småplock ska göras... Hu!

• Hemlig2009

Hämta klänningen har jag kvar och kolla underkläderna så de passar till. Håller på att gå in skorna som känns lite trånga över foten.

Sedan pysslet då ovan samt fixa favouraskarna.

Jag ska även boka in några behandlingar såsom helkroppsscrub (soldusch?) och färga ögonfransarna.

Och så måste vi skicka in hindersprövningen!

Svar på tråden 23 Maj 2009