• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • lecaroline

Resan blev mycket tidigare än vad vi räknat med, eftersom vi fick plats på en privat buss som åker fram och tillbaka enbart för att köpa alkohol :) men vi har ju hela sommaren att dricka upp det på :)

• Tillde

Ja då förstår jag om du vill veta!! Hoppas de flesta OSA:r tidigt då

lecaroline skrev 2009-03-11 09:42:47 följande:
    Resan blev mycket tidigare än vad vi räknat med, eftersom vi fick plats på en privat buss som åker fram och tillbaka enbart för att köpa alkohol :) men vi har ju hela sommaren att dricka upp det på :)
  • Vitadrömmar

Hallå!!

Här har ni en till som oxå ska gifta sig den 23maj.
    Vi kör på ett kombinerat Dop/Bröllop,så det blir lite mindre.
    Vi har bjudit ca 40st och inbjudningarna skickades igår...SPÄNNANDE!!!!
    Nu ska jag läsa igenom och se om jag får några bra tips!!

• missbilly

Välkommen!!
    Har du kommit långt i planeringen?

Vitadrömmar skrev 2009-03-11 10:31:13 följande:
    Hallå!!Här har ni en till som oxå ska gifta sig den 23maj.Vi kör på ett kombinerat Dop/Bröllop,så det blir lite mindre.Vi har bjudit ca 40st och inbjudningarna skickades igår...SPÄNNANDE!!!!Nu ska jag läsa igenom och se om jag får några bra tips!!
  • helle78

Det här med OSA är svårt. Jag sitter på nålar och väntar, vår inbjudan gick ut för en månad sedan och vi har fått svar från 6 personer av 50 Men visst OSA är senast det 23 mars så man får väl hålla sig till tåls ett tag till.

Jag är på jakt efter skor för tillfället, är det någon som har har några bra tips, gärna anpassade för lite bredare fötter? Helst i Ivory eller i silver, med klack (kanske inte jättehög men ett par cm i alla fall)

• Vitadrömmar

missbilly: Tack! Jag vet inte riktigt hur jag ligger till just nu...klänning till mig är klar,ringen är klar,Alvins dopklänning klar,skönt att han kan ha den även om han nu blir 8mån innan dopet.
    Jag har provlagat lite ur buffen vi ska ha,men tårtan återstår,ska beställa en bröllopstårta,med något som påminner om dopet oxå på! Men det är ju så mycket att göra,även om vi bara vill ha det enkelt!!!
    Hur ligger du till i planeringen då?

• Lumo

Vitadrömmar: Fint namn till sonen, vår pojke heter också Alwin.

• Vitadrömmar

Lumo: Ja,det är ett fint,lagom ovanligt namn!!Det var lite svårt att hitta ett passande namn till vår dotter Celina,men jag tycker vi lyckades bra tillslut!!!

• Lumo

Vitadrömmar: Celina var också ett fint namn. Storasyster här heter Lowa.

Svar på tråden 23 Maj 2009