• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • Tillde

Hmm hur funkar efternamnsändringen och hur lång tid innan bröllopet ska den vara inne??

• missbilly

ingen aning faktiskt!! :-O

• Moninan

jag skickade in efternamsnbytet samtidigt som hinderskapsprövningen. Men det brörjar inte gälla efter det att vigselförättaren har skickat in papprena efter vigslen.

men jag tror att papprena behövs skickas in minst en månad innan.

• lecaroline

Vi håller på med våra.. Har ju inte riktigt bestämt vad vi ska heta i efternamn.. Ett vanligt eller ett väldigt ovanligt. vara lite mer anonym som barn eller alla vet vem du är..

• ToBeMrs

Idag har vi varit bröllopsmässa, mycket trevligt! Vi fick massor av idéer till både bukett och tårta, så nu är det bara att bestämma sig. Ringen beställde vi också idag, sjukt skönt att ha det klart! V

Vi har fått svar från alla utom två och alla hittills kommer på bröllopet. Men jag smög ut det lite innan till de allra närmaste vännerna så att de skulle veta och inte boka något annat =)

Hoppas det går bra för er andra med planeringen!

• lecaroline

Vi har typ inte fått svar av någon förutom familjen... Jag har tycker inte detta är roligt : (

• paulaner

Men vad har ni för OSA-datum? Många brukar ju vara ute i sista minuten...

lecaroline skrev 2009-03-02 10:40:22 följande:
    Vi har typ inte fått svar av någon förutom familjen... Jag har tycker inte detta är roligt : (
  • lecaroline

15 April... men det är inget roligt att vänta!!

• paulaner

Vi har 17 april. Men jag håller med dig, men vill ju helst att alla ska svara första veckan

lecaroline skrev 2009-03-02 11:33:54 följande:
    15 April... men det är inget roligt att vänta!!
Svar på tråden 23 Maj 2009