• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • Lottalinda

Vi gifter oss 23 maj, men vi har inte osa datum förrän 24 april. De flesta har dock redan svarat. Misstänker dock att de som inte har svarat kommer att göra det den 24 april :)

Hur många har pratat med sin vigselförättare redan?

• Leeeloo

Hör och häpna. Vi hade vårt OSA igår. Varför vi har det så tidigt är p.g.a. att vi planerar bröllop på annan ort, det blir helt enkelt lättare så. Men vi har inte fått svar från alla än , det är ett par stycken som inte har svarat definitivt. hm...

• missbilly

Jo måste nästan göra det... men vill ha helsvarata o de enda jag får tag på är svarta med struktur, o då matchar de inte kortet

paulaner skrev 2009-03-02 19:04:08 följande:
    Använd olika kuvert om du inte hittar lika. Det spelar inte så himla stor roll. Var och en får ju bara ett kuvert ändå...
  • lecaroline
    Lottalinda skrev 2009-03-02 20:18:21 följande:
    Vi gifter oss 23 maj, men vi har inte osa datum förrän 24 april. De flesta har dock redan svarat. Misstänker dock att de som inte har svarat kommer att göra det den 24 april :)Hur många har pratat med sin vigselförättare redan?
    När jag bokade präst och kyrka så blev jag tillsagd att prästen kontaktar oss och bestämmer tid.. Så det är bara att vänta.. Kantorn får vi bestämma själva men eftersom det är en bit att åka hade vi tänkt ta det samtidigt.
  • Tillde

har bokat vigselförättare men en borgerlig sådan som kommer ut till kusten och viger oss.

Lottalinda skrev 2009-03-02 20:18:21 följande:
    Vi gifter oss 23 maj, men vi har inte osa datum förrän 24 april. De flesta har dock redan svarat. Misstänker dock att de som inte har svarat kommer att göra det den 24 april :)Hur många har pratat med sin vigselförättare redan?
  • JoM maj09

Jag hakar på här jag också, gifter oss 23 maj.

Vi har OSA den 23 mars, börjar närma sig nu, men det är flera nära vänner till oss båda som inte har hört av sig än, man undrar ju verkligen varför... En vän har jag dessutom träffat på flera ggr men hon har inte ens sagt något om inbjudan, man undrar ju om den ens har kommit fram. Vi var nära vänner förr men ses inte så ofta nu pga olika saker. Måste jag säga något eller fråga om de kommer?

• Hemlig2009

Jag skulle först vänta till 23 mars och sedan fråga, en del kanske larvar sig och ska svara på sista dagen.

• 4Barnsmamman

Här är en till som ska gifta sig den 23 maj.

Vi har hållt det hemligt ända tills i måndags då våra inbjudningar kom ut. Vi har satt osa 24 april.
    Vi ska ha ett billigt bröllop.

• JoM maj09

Jag väntar någon vecka till. Men man får nästan lite lust att utesluta såna som inte svarar, jag känner lite att de inte verkar bry sig.. :)

Men som sagt, de kanske väntar till sista dagen och tror att det är ok, de förstår nog inte hur mycket man tänker på det förrän man själv är där.

Svar på tråden 23 Maj 2009