• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • Hemlig2009

Ett par hundra/st kanske? Vi har iofs bara ett toastmasterpar som också agerar värdpar. Sedan vår lilla brudnäbb som ska få ett smycke, kostar ca 500 kr. Prästen som kommer för vår skull får också något mindre.

• Hemlig2009

Min klänning har kommit! Men jag blir helt kluven eftersom jag inte hunnit gå ner riktigt allt jag tänkt än. Vill inte prova den och den är för liten. Och butiken vill förstås att man hämtar så fort som möjligt.

Är det något fel på mig som inte vill få hem den på en gång?

• lecaroline

varför inte tråna efter karamellen innan man öppnar den och smakar??

Det kanske ger dig den moroten i viktminskning som du behöver!!??

Själv går jag till jobbet varje dag nu 40min

• Lumo

Min klänning kom till butiken i januari och jag har inte hämtat hem den ännu. Jag har lite dålig plats att ha den här hemma utan att min m2b kommer se den och det vill jag inte! De i affären tror dock att jag kommer anlita deras sömmerska för sy in och lägga upp den men det har jag inte tänkt. Har egen skräddare som ska göra detta. Hade de vetat detta kanske den inte hade fått hänga kvar... Jo, det tror jag nog förresten, jag berättade innan att jag antagligen skulle anlita annan skräddare.
    Tycker inte det är något fel på dig Hemlig2009 som inte vill ha hem den på en gång.

• lecaroline

Jag köpte ju min privat. Men fick med ett sånt fodral och ett tipps att klänningen inte ska hänga ända fram till bröllopet. Så den ligger under sängen som min m2b inte vill vara i närheten av:)
    Han kanske får en dammsugare i händerna då :)

• Lumo

lecaroline: Ha, ha, ha, få dammsugaren i händerna är ju inte speciellt kul...
    Jag kommer hämta hem min klänning till skräddaren en månad innan så vi kan börja provningen därefter. Sen kommer den hänga hos henne tills det är dax. Har däremot varit inne en gång i butiken där den hänger och provat den när jag samtidigt provade skor. Häftig känsla. Ska ha en Nixa 382 som är en halterneck med släp.

• lecaroline

Snygg min har jag i galleriet!! Älskar den!! :)

• Hemlig2009

Åh, nu ångrar jag nästan att jag inte tvingade sambon att åka och hämta klänningen.

Nä, han måste ta med sig klänningen nästa gången han är i den staden (14 mil bort) med jobbet! Han är där flera gånger i veckan så kanske redan imorgon.

Svar på tråden 23 Maj 2009