Inlägg från: paulaner |Visa alla inlägg
  • paulaner

23 Maj 2009

Jag har beställt min ring idag!!! En sak till att bocka av, bland alla 100 saker som återstår..... Näst på tur står att skicka ut inbjudningarna, det är verkligen dags! Hoppas kunna fixa det i helgen.

• paulaner

November!!?! Ge mig mer stress...

• paulaner

Nuuu har jag varit och lagt inbjudningarna på lådan. Det känns bra!

• paulaner

Men vad har ni för OSA-datum? Många brukar ju vara ute i sista minuten...

lecaroline skrev 2009-03-02 10:40:22 följande:
    Vi har typ inte fått svar av någon förutom familjen... Jag har tycker inte detta är roligt : (
  • paulaner

Vi har 17 april. Men jag håller med dig, men vill ju helst att alla ska svara första veckan

lecaroline skrev 2009-03-02 11:33:54 följande:
    15 April... men det är inget roligt att vänta!!
  • paulaner

Använd olika kuvert om du inte hittar lika. Det spelar inte så himla stor roll. Var och en får ju bara ett kuvert ändå...

missbilly skrev 2009-03-02 18:12:27 följande:
    Vi har fortfarande inte fått ut inbjudningarna.Men nu ligger hälften av dem färdig i kuvert redo att skickas.Men får inte tag i fler likadana kuvert så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med resten. Vi har i alla fall osa 1 april, så de har inte ens en månad att höra av sig... men bra för mig så slipper jag vänta så mycket!
  • paulaner

Jag funderar också på det!!

Moninan skrev 2009-03-09 18:46:47 följande:
    Ja nu börjar allt närma sig med stormsteg. Nu har jag också bokat tid med ringmakaren nästa vecka som ska göra våra ringar. Men jag undrar vad ni (om ni ska ge) ska ge till dem som hjälper er? Tex värdpar, tärnor, bestman mm. Har ni tänkt för gåvor? Jag behöver lite tips.
  • paulaner

Hm, det var ju nyss 3 månader kvar. Hjälp, vart tar tiden vägen???

lecaroline skrev 2009-03-23 09:43:04 följande:
    Hallå tjejer är det någon som börjar få stora fjärilar i magen idag?? Nu när det är exakt 2 månader kvar..
  • paulaner

Vi ska inte ha något särskilt vigselprogram... Och vi har kvar att bestämma meny, vad vi ska dricka (måste beställas i förväg), bordsplacering och en hel massa annat. Hilfe! Om folk bara kunde OSA lite snabbare. Men jag brukar själv OSA sista dagen så jag vet hur det är. Jag kan ju säga att nästa gång jag blir bjuden på bröllop så ska jag OSA SAMMA DAG!! Nu vet man ju hur det är att gå och vänta...

• paulaner

Jag måste också fixa underkläder, och gå in skorna, och fixa något att ha i mina askar!!
    Små detaljer som jag hade glömt hahaha. Hjälp! Det är nog dax att göra en riktig "att-göra-lista".

Hemlig2009 skrev 2009-03-23 11:16:49 följande:
    Hämta klänningen har jag kvar och kolla underkläderna så de passar till. Håller på att gå in skorna som känns lite trånga över foten. Sedan pysslet då ovan samt fixa favouraskarna. Jag ska även boka in några behandlingar såsom helkroppsscrub (soldusch?) och färga ögonfransarna. Och så måste vi skicka in hindersprövningen!
Svar på tråden 23 Maj 2009