• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • Tess80

Härligt med fler "juli brudar"! Vilket datum ska ni gifta er?

Chrisse och Jonas skrev 2009-01-29 19:34:47 följande:

Wow.. vad långt många av er har kommit.. vi ska också gifta oss i juli och jag tyckte jag hade kommit igång bara för att jag satt och surfade på bröllopstorget. :)Men här läser jag ju att ni har massor av saker färdiga redan. Hjälp... borde jag känna mig stressad nu då.. hmm
  • lillsmulan

Hoppar in här också. Vi ska gifta oss 20/7 i Positano i Italien. Tycker vi kommit ganska långt, men det mesta fixas av en wedding planner på plats.

Vi skickade ut inbjudningar i förra veckan, så får vi se hur många som har möjlighet att komma.

Klart är:
    Resa bokad
    vigsel bokad
    hotell i Amalfi samt Rom bokat
    näbbklänningar till våra barn köpta
    inbjudningar skickade
    hemsida klar
    klänning bestämd men ej beställd
    ringar bestämda men ej beställda
    restaurang och meny för bröllopsmiddag bestämt

längtar så otroligt mycket!!!

• bongen80

Ååh va härligt att gifta sig utomlands.....

• DanKat

Nu har vi bokat hotellrum för bröllopsnatten! Bokade ett "bröllopspaket" med extra stort dubbelrum, choklad, frukt å jordgubbar + champagne, men eftersom vi inte dricker det blev vi lovade att få mer av det andra i stället Å så ska vi få frukost på rummet! Underbart!!!

• Francis

Dankat; härligt!! Vi har inte bestämt oss än om vi skall sova på hotell eller inte... Vi har båda två svårt för att sova borta och tycker det är skönast att vakna upp hemma och bara mysa, men det blir ju en helt annan upplevelse att åka till ett hotell efter festen istället för att åka hem...
    Får se vad som bestäms..

• Plummis83

Jippie, nu har min m2b bokat möte om tårtan!!
    Sen ska han bestämma bil idag så hans pappa kan boka det!!

Skickade inbjudan i måndags, det är flera som har OSA redan, visserligen hade några redan OSA innan inbjudningarna skickades eftersom jag har bokat rummen åt de

• Francis

Gud vad roligt! Gott med tårtprovning! Vad har ni tänkt er för smaker?

Plummis83 skrev 2009-01-30 11:05:27 följande:
    Jippie, nu har min m2b bokat möte om tårtan!!Sen ska han bestämma bil idag så hans pappa kan boka det!!Skickade inbjudan i måndags, det är flera som har OSA redan, visserligen hade några redan OSA innan inbjudningarna skickades eftersom jag har bokat rummen åt de
  • Plummis83

Har vi inte tänkt så mkt på!! Mötet är i slutet av feb så hinner fundera en hel del på det!!

Francis skrev 2009-01-30 11:19:10 följande:
    Gud vad roligt! Gott med tårtprovning! Vad har ni tänkt er för smaker?
  • Chrisse och Jonas

Lutar åt den 11 juli för oss.. det fick bli tillgång till festlokal som fick bestämma datum åt oss.. och kyrka.. mycket är redan så uppbokat.. men 11 juli känns bra.

• bongen80

vi ska be mamma o pappa förbereda sommarhuset åt oss som bröllopssvit. det är det mysigaste stället jag vet! precis bredvid vattnet, sitta ute på verandan o lyssna på fåglarna när man äter frukost.....ååååå längtar

Svar på tråden Juli brudar sökes