• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • Francis

Kajsalisan: Roligt med en till tjej som gifter sig den 4 Juli!!

• Mia1972

Idag skickas våra inbjudningar ut

Lägger ut bilder på dom nu!

• bongen80
    Francis skrev 2009-02-10 08:21:15 följande:
    Kajsalisan: Roligt med en till tjej som gifter sig den 4 Juli!!
    här har ni en till på 4 juli....
  • Mia1972
    Mia1972 skrev 2009-02-10 09:38:43 följande:
    Idag skickas våra inbjudningar ut Lägger ut bilder på dom nu!
    Nu finns det nya bilder inne hos mig
  • Mia1972

Nu har jag beställt 72 st bröllopsbubblor i form av bröllopstårtor Passade även på att beställa ett strumpeband samtidigt

Love shopping

• Kajsalisan

Francis och Bongen80;
    Oj var ju ett helt gäng som gifter sig 4 juli!! Var gifter ni er någonstans?

• bongen80
    Kajsalisan skrev 2009-02-10 13:30:40 följande:
    Francis och Bongen80; Oj var ju ett helt gäng som gifter sig 4 juli!! Var gifter ni er någonstans?
    du?
  • Kajsalisan
    bongen80 skrev 2009-02-10 13:40:30 följande:
    du?
    På stenungsön, i bohuslänsskärgård
  • Buscia

Halloj! Vi ska gifta oss 25 juli och ska skicka inbjudningarna på torsdag. Lika bra att få iväg de innan folk planerat hela semestern. Vi har nog rätt mycket klart för oss inför vigseln så än så länge känns det rätt lungt.

Svar på tråden Juli brudar sökes