• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • DanKat
    bongen80 skrev 2009-02-01 21:48:43 följande:
    kan inte du lägga ut bilder på dina pyssel....? skulle vara roligt att se å få lite inspiration
    Jo jag ska göra det Får se om det blir ikväll eller någon annan dag, har inte fört över bilderna från kameran än
  • Francis

Väntar med spänning inför dina bilder.. har lite idétorka..

DanKat skrev 2009-02-01 22:18:59 följande:
    Jo jag ska göra det Får se om det blir ikväll eller någon annan dag, har inte fört över bilderna från kameran än
  • DanKat
    Francis skrev 2009-02-02 14:03:17 följande:
    Väntar med spänning inför dina bilder.. har lite idétorka..
    Nu har jag lagt in några bilder!
  • DanKat

Fast jag kom på att tårtan inte är riktigt klar, det fattas något vinrött längst upp Men jag la ut bilden ändå så kanske du får lite inspiration iaf

• Francis

GUD va fina! Men har du gjort det hjärtat med pärlorna själv?
    Och tårtan?? Va duktig du är !!

DanKat skrev 2009-02-02 14:50:49 följande:
    Fast jag kom på att tårtan inte är riktigt klar, det fattas något vinrött längst upp Men jag la ut bilden ändå så kanske du får lite inspiration iaf
  • DanKat
    Francis skrev 2009-02-02 15:36:56 följande:
    GUD va fina! Men har du gjort det hjärtat med pärlorna själv?Och tårtan?? Va duktig du är !!
    Själva hjärtat köpte jag, men jag satte fast pärlorna på det Blev mycket finare så! Vi har en bricka som vi ska ställa flaskorna med bröllopsbubblor på och så ska vi ha ett vitt satinband runtom och fästa det med det spännet.
  • Francis

Det blir nog jättefint. Roligt när man fixat och donat själv tycker jag, får en helt annan prägel på sitt bröllop då!

• bongen80

tänk om man var lite pysslig själv...ska nog fanken ge mig på nån rolig dekoration själv.

• DanKat
    bongen80 skrev 2009-02-04 09:37:31 följande:
    tänk om man var lite pysslig själv...ska nog fanken ge mig på nån rolig dekoration själv.
    Jaa, det är så roligt att ha nåt speciellt också som man inte bara gått å köpt färdigt i en affär!
    Vi har förresten fått in några anmälningar nu, dom flesta bör ha fått sina inbjudningskort igår å tre familjer anmälde sig direkt!
  • Plummis83

Samma här!! Men å andra sidan så hade jag några som anmälde sig innan oxå!! Bokade boendet iaf innan de hade fått inbjudan

DanKat skrev 2009-02-04 12:54:22 följande:
    Jaa, det är så roligt att ha nåt speciellt också som man inte bara gått å köpt färdigt i en affär! Vi har förresten fått in några anmälningar nu, dom flesta bör ha fått sina inbjudningskort igår å tre familjer anmälde sig direkt!
Svar på tråden Juli brudar sökes