• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • MolsonCanadian

Aah, skönt! Fast "mitt" är inte "mitt". Det är "vårt". Det vore så konstigt att gifta sig på egen hand.

Melisabeth skrev 2009-01-28 21:31:19 följande:
    Mitt lär gå hand i hand med ditt då
  • Melisabeth
    MolsonCanadian skrev 2009-01-28 21:36:28 följande:
    Aah, skönt! Fast "mitt" är inte "mitt". Det är "vårt". Det vore så konstigt att gifta sig på egen hand.
    Jo fast om jag skrev vårt så skulle det låta som om det vora mitt och ditt - om man vill vara vrång

Men visst - vårt, med ert
  • Tess80

Nu har vi skrivit ut Hindersprövningsansökan och Efternamn anmälan och fyllt i det och satt det i mapen i pärmen där vi har all bröllops info. Så det bara är o skicka in när det är dax

• momi boki

lite dåligt drag på denna tråden alla dött ut =)

• Heloise

Har precis gjort klart alla inbjudningskort eller ja alla utom 2 med Eng inbjudan( inte skrivit ut den än)
    Vart faktiskt fina kanske inte hyper avancerat men fina ändå.
    Ska beställa frimärken nu; vill ha de med pussmun

• momi boki

gud vad skojjigt =) finns massa puss muns frimörken nu innan alla hjärtans dag =) bara rusa och köpa

Heloise skrev 2009-01-29 03:11:18 följande:
    Har precis gjort klart alla inbjudningskort eller ja alla utom 2 med Eng inbjudan( inte skrivit ut den än)Vart faktiskt fina kanske inte hyper avancerat men fina ändå.Ska beställa frimärken nu; vill ha de med pussmun
  • momi boki

morrn morrn ( eller ja go förmiddag)

Svar på tråden Juli brudar sökes