• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • Francis

Åh.. blir så sugen på att beställa och skicka ut mina inbjudningar nu! snart snart... =)

• DanKat

Nu har jag förberett genom att skriva ut blanketterna för hindersprövning och efternamnsbyte Så har vi dom när det är dags att skicka in dom

• Francis

Är det dags att skicka in dessa redan? Är fem månader kvar och den håller ju bara i max 4? Kanske tar tid innan man får tillbaka den godkänd?

• MiaAnd

Vi ska sätta oss och göra inbjudningar i helgen. Ska bli spännande! :) Och min klänning har äntligen fått en "åkpåse" att hänga i. Nu syns det bättre hur fin den är. :)

• DanKat
    Francis skrev 2009-02-05 08:52:36 följande:
    Är det dags att skicka in dessa redan? Är fem månader kvar och den håller ju bara i max 4? Kanske tar tid innan man får tillbaka den godkänd?
    Nej det är för tidigt att skicka in den redan nu, men jag hade inget att göra å kom på att jag iaf kunde leta reda på den å skriva ut den, så ä d ännu lättare när det väl blir dags
  • Heloise

Vi har ordnat med kantor, känns skönt. Eftersom vi gifter oss i en kyrka utan präst eller kantor( man hyr kyrkan fast det är fortfarande en vanlig kyrka fast den har ingen församing). Kantorn var jättetrevlig sa m2b och prästen är en vän till m2b's famlij, det blir hans första vigsel på 15 år haha.
    Har fortfarande inte ens nästan bestämt vad jag ska ha på mig men ska till STHLM om knappt 3 veckor( på AC/DC) ska passa på och avverka lite affärer då, synd att jag ser ut som en julgris bara
    Jättefina inbjudningar och pyssel DanKat. Våra finns i galleriet men är inte speciellt avancerade. Håller på med infoblad just nu.

• Heloise

Har precis beställt pussmuns frimärken på ICA, älskar min ICA haha

• DanKat
    Heloise skrev 2009-02-05 15:35:55 följande:
    Har precis beställt pussmuns frimärken på ICA, älskar min ICA haha
    Vi hade också specialfrimärken, men vi tog dom med olika hjärtmotiv. Så roligt att dom har såna precis när man ska skicka bröllopsinbjudningar!
  • Mia1972

Nu har äntligen stora dotterns tärnklänning kommit.
    Jättefin är det och sitter kanon på henne. Bild finns inne i mitt galleri(dock inte på hennes egen utan på en likadan fast i lila,hennes är rosa).

Tänkte fråga er hur ni ska göra med ev bröllopsris/såpbubblor.
    Ska ni köpa det till era gäster eller får gästerna ta med sånt själv?

• Heloise

har inte tänkt så långt, ska inte ha såpbubblor men funderar på sånt där hjärtris, läst i ngn bröllopstidning om ngr som hade lingonblad( från riset) det skulle jag kunna tänka mig. I sådana fall i små pappersstrutar i en korg.

Svar på tråden Juli brudar sökes